Primal Beast

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

62-64

سرعت حرکت

305

آرمور

4.5

درجه سختی

complexity 2(1)

گرچه زوال میستوود و تکامل آن از گستره ی بت به مرگ – پر شده تانگول وایلد فرآیندی آهسته و جادوگر بود، (آموزش هیرو Primal Beast) اکثر محققان با شروع واقعی موافق هستند پایان با ورود بین بعدی هیولای اولیه مشخص شد.

موجودی به وجود آمد که عاری از هر احساسی جز گرسنگی و درد، اعصار گذشته است قتل عام هیولای اولیه را به شکارچی راس در سیاره ای پر از خشونت تبدیل کرد وحشت ها به طرز ناامیدانه ای توسط اربابان احتمالی با امیدهای ناکام برای کنترل او تبعید شد Beast به دنیای جدیدی پرتاب شد – دنیایی که در آن می‌توانست از شکارچی گرسنه بالا برود به یک ماشین کشتار تهاجمی که هیچ چیز نمی تواند در راه او بایستد.

برای هزاران سال، میستوود به عنوان زمین پایکوبی عظیم برای هیولا عمل می کرد بازی مخرب – و حتی جانوران ترسناک دورانا که برای میان وعده های خوشمزه ساخته شده اند. در واقع، وجود دارد نمی تواند رقیبی برای قلمرو هیولا باشد، فقط مزاحمت های جزئی. تا یکی از این کوچک مزاحمت برای به دام انداختن هیولای غیرقابل توقف در گلیپنیر، از حیله های زشت استفاده کرد.

در آنجا او ممکن بود تا ابد مطیع بماند، اگر غیرقابل پیش بینی نبود قدرت های دستگاه Continuum. در حال حاضر، از هر دو Gleipnir و Vault، بسیار دورتر آزاد شده است میستوود، و بسیار نزدیکتر به سرزمین های مسکونی، هیولا پوزه خود را به سمت جدید می گیرد کشتارها و لذت های نابودی وحشیانه – و آتش های ناچیز تمدن برای دور نگه داشتن این هیولای پیر نشده، کاری انجام ندهید.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ONSLAUGHT
120

:مانای مصرفی

25/22/19/16

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Primal Beast شارژ می کند و سپس در جهت انتخاب شده می دود و دشمنان و متحدان را به طور یکسان به عقب پرتاب می کند. نیروهای دشمن در اثر ضربه دمیج خورده و Stun می شوند. هر چه مدت زمان شارژ بیشتر باشد، حرکت Primal Beast او را دورتر خواهد برد. در هر زمان با دستور Stop ( فشردن دکمه S ) می توان آن را لغو کرد.
primal_beast_onslaught
TRAMPLE
100

:مانای مصرفی

30/27/24/21

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Primal Beast همه چیز را زیر پا می گذارد. به ازای طی کردن هر مقدار مسافت، همه دشمنان اطراف Beast دمیج می خورند. دمیج پایه به اضافه چند برابر دمیج اتک Primal Beast را وارد می کند. Primal Beast در طول مدت این توانایی نمی تواند اتک بدهد.
primal_beast_trample
UPROAR
....

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

.....

: نوع دمیج

خشم Beast باعث می‌شود هر بار که آسیب 50 یا بیشتر به هیرو وارد شود، یک انباشت Uproar دریافت شود. هنگامی که فعال می‌شود، Primal Beast یک غرشی آزاد می‌کند که دشمنان اطراف را کند کرده و به Beast آسیب حمله و آرمور اضافی برای 7 ثانیه بر اساس انباشت‌های فعلی Uproar او می‌دهد.
primal_beast_uproar
UPROAR
....

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

.....

: نوع دمیج

خلق و خوی هیولا به طور Passive دمیج اضافی به او می دهد. علاوه بر این، به ازای هر مقدار دمیج یا بیشتر Primal Beast که از هیروهای دشمن دریافت کند، Stack هایی از Uproar جمع می‌کند. وقتی فعال می‌شود، Primal Beast صدای غرشی را منتشر می‌کند که دشمنان اطراف را کند می‌کند و به هیولا دمیج اتک و آرمور اضافی برای مدتی بر اساس Stack های Uproar فعلی‌اش می‌دهد. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : وقتی Primal Beast این توانایی را فعال می‌کند، در هر Stack، چندین موج پرتابه منتشر می‌کند که هر کدام در یک دایره در اطراف خود قرار می‌گیرند. پرتابه ها دمیج می زنند و دشمنان Break می شوند. پس از یک تاخیر کوتاه، هر پرتابه به دو قسمت تقسیم می شود.
primal_beast_uproar
PULVERIZE
100

:مانای مصرفی

40/36/32

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Primal Beast خشم خود را نشان می دهد، دشمن مورد نظر را هدف می‌گیرد و آن را به طور مکرر به زمین می‌کوبد، هر دشمنی که در اطرافش باشد دمیج می خورد و Stun می شود. این توانایی 2.3 ثانیه طول می کشد.
primal_beast_pulverize
ROCK THROW
85

:مانای مصرفی

25

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی افزوده می شود : Primal Beast سنگی را به محل مورد نظر پرتاب می کند که دشمنان را Stun کرده و به آنها دمیج می زند. سنگ را نمی توان در حداقل برد Primal Beast پرتاب کرد. پس از فرود، سنگ پرتاب شده به چند قطعه اضافی تقسیم می شود که در پشت محل هدف اولیه فرود می آیند.
primal_beast_rock_throw
وجه ها (Facets)
Primal Beast right facet_
primal_beast_pulverize
PULVERIZE
هر ضربه Pulverize، پاداش‌های AoE توانایی‌ها و آیتم‌های Primal Beast را افزایش می‌دهد. زمان ماندگاری انباشت (Stack) ها : 15 ثانیه
Primal Beast left facet 7.38_
primal_beast_uproar
UPROAR
با دریافت اختلال از یک هیروی دشمن، 3 انباشت (Stack) از Uproar دریافت می‌کنید.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Colossal
Primal Beast به ساختمان‌ها ۴۰٪ آسیب بیشتری وارد می‌کند.
خوب با
abaddon
bloodseeker
lich
life_stealer
elder_titan
skeleton_king
night_stalker
visage
dawnbreaker
necrolyte
بد در مقابل
windrunner
furion
templar_assassin
necrolyte
ancient_apparition
silencer
obsidian_destroyer
faceless_void
abyssal_underlord
witch_doctor
استعدادها (Talents)
قابلیت عدم کاهش سرعت یا گیر افتادن زمانی که Trample فعال است

25

67+ درصد مدت زمان ماندگاری Pulverize
20+ درصد ضریب آسیب Trample

20

7+ واحد آرمور Uproar به ازای هر استک (Stack)
5 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Trample

15

Beast توانایی Dispel کردن خود را هنگام فعال کردن Uproar دارد
20+ آسیب (Damage)

10

25+ درصد مقاومت در برابر جادو در هنگام Trample
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Gauntlets of Strength
Observer Ward
اوایل بازی
Soul Ring
Phase Boots
Bracer
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Black King Bar
Pipe of Insight
Blade Mail
Aghanim's Scepter
Blink Dagger
آخر بازی
Refresher Orb
Aghanim's Shard
Shiva's Guard
Wind Waker
بسته به موقعیت بازی
Guardian Greaves
Vanguard
Veil of Discord
Ethereal Blade
Lotus Orb
Boots of Bearing
آموزش آیتم های dota 2
Sange and Yasha
Kaya and Sange
بسته به موقعیت بازی
Radiance
Heaven's Halberd
Eternal Shroud
Heart of Tarrasque
Linken's Sphere
Eul's Scepter of Divinity
Boots of Travel
Overwhelming Blink
آیتم های جنگل
Bullwhip
Arcane Ring
Faded Broach
Ceremonial Robe
Dragon Scale
Giant Ring_
Mirror Shield
Havoc
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Primal Beast Offlane - Support_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.