Phantom Assassin

Agility
hero_agility

نوع اتک

melee

اتک

56-58

سرعت حرکت

310

آرمور

4.5

درجه سختی

complexity 2(1)

  We are all one among the Sisters of the Veil. Where one falls, another rises


ما همه یکی از خواهران حجاب هستیم. جایی که یکی می افتد، دیگری بلند می شود.

گروهی به نام خواهران حجاب از طریق فرآیند پیش بینی بچه هایی را که قابلیت تربیت به عنوان اعضای آن را دارند، (آموزش هیرو Phantom Assassin) انتخاب می کنند. این گروه برای انجام کارهای خود از قاتلانی استفاده می کند که تحت فرمان نیروهای طبیعی فعالیت می کنند. خواهران حجاب اهداف خود را از طریق مدیتیشن و وحی مشخص می کنند و اهداف آنها هیچ ربطی به دلایل سیاسی یا مزدوری ندارد.

برای انجام کارهای خود، آنها به صورت تصادفی مقتولین را انتخاب می کنند و الگوی کشتن آنها کاملا مختص به خودشان است. با مقتولین مانند قربانی رفتار کرده و به مرگ آنها به عنوان یک احترام بزرگ نگاه می کنند.

این فانتوم ها که با نام Phantom Assassin شناخته می شوند، هیچ هویتی دارند و در هر جایی قابل دسترس هستند. تعداد آنها مشخص نیست و شاید تعداد زیادی از آنها وجود دارند. هیچ کس جز خود آنها نمی داند که چه چیزی در پشت حجاب آنها است. بعضی اوقات، وقتی هیچ کس در اطراف نیست، صدای نجوای ممنوعه ای از زیر حجاب به گوش می رسد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
STIFLING DAGGER
30

:مانای مصرفی

6

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

یک خنجر پرتاب می کند که سرعت حرکت نیروی دشمن را کاهش می دهد، بخشی از دمیج اتک Phantom Assassin's را به عنوان دمیج فیزیکی وارد می کند و اثرات اتک را از آیتم ها و توانایی ها اعمال می کند.
phantom_assassin_stifling_dagger
PHANTOM STRIKE
35/40/45/50

:مانای مصرفی

11/9/7/5

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

بر روی یک نیروی دشمن یا متحد تلپورت می کند و اگر آن یک نیروی دشمن باشد.سرعت اتک اضافی دریافت می کند.
phantom_assassin_phantom_strike
BLUR
50

:مانای مصرفی

60/55/50/45

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Phantom Assassin به سمت داخل تمرکز می کند و توانایی خود را برای فرار از اتک های دشمن افزایش می دهد. می توان آن را فعال کرد تا بدن او را تار کند و باعث شود تا زمانی که نزدیک به هیروهای دشمن نشده نامرئی باقی مانده و دیده نشود. این توانایی به طور فزاینده ای با سایر منابع Evasion جمع می شود : Stack می شود.
phantom_assassin_blur
BLUR
50

:مانای مصرفی

60/55/50/45

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : Blur زمان فعال‌سازی آنی پیدا می‌کند و یک دیسپل اعمال می‌کند. هر بار که Phantom Assassin یک قهرمان را می‌کشد، توانایی‌هایش بازنشانی می‌شوند. زمان آماده‌سازی نیز کاهش می‌یابد.
phantom_assassin_blur
COUP DE GRACE
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Phantom Assassin توانایی های رزمی خود را بهبود می بخشد و با هر اتک شانس به دست آوردن Deadly Focus را به دست می آورد. در هنگام اتک با Deadly Focus، او Buff را مصرف می کند و یک ضربه Critical را تضمین می کند . Stifling Dagger شانس دارد که با Deadly Focus همراه شود.
phantom_assassin_coup_de_grace
FAN OF KNIVES
80

:مانای مصرفی

20

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Phantom Assassin تیغه های تیز را در اطراف خود رها می کند و درصدی از حداکثر سلامت هر قربانی را به دشمنان نزدیکش دمیج می زند و بر روی هدف Break اعمال می کند.
phantom_assassin_fan_of_knives
وجه ها (Facets)
Phantom Assassin right facet 7.38 _
phantom_assassin_stifling_dagger
STIFLING DAGGER
توانایی Stifling Dagger مجدداً اجرا می‌شود زمانی که یک دشمن می‌میرد.
هر زمان که یک Dagger به دشمن برخورد کند و او را نکشد، یک دیباف انباشتنی به مدت 6 ثانیه روی آن دشمن باقی می‌گذارد. زمانی که واحد دیباف‌شده می‌میرد، برای هر انباشت، یک Dagger به سمت دشمنان تصادفی اطراف هدف پرتاب می‌شود که اولویت به هیروها داده می‌شود. این Dagger ها 50 درصد آسیب و مدت زمان کند کردن کمتری دارند. انباشت‌ها نمی‌توانند رفع شوند و هر Dagger جدید مدت زمان تمامی انباشت‌های فعلی را تمدید می‌کند. برد اجرای مجدد برابر با برد شلیک Stifling Dagger است که در اطراف دشمن دیباف‌شده مرکز قرار دارد.
Phantom Assassin right facet_
phantom_assassin_coup_de_grace
COUP OF GRACE
Coup de Grace پس از هر 6 حمله به همان هیرو یا 4 حمله به واحدهای غیرهیرو فعال می‌شود.
آسیب بحرانی (CRITICAL DAMAGE ) : 100 درصد
تعداد حملات برای فعال‌سازی (ATTACKS TO TRIGGER): 6
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Immaterial
Phantom Assassin با تمرکز به درون، توانایی خود برای اجتناب از حملات دشمنان را افزایش می‌دهد. اجتناب‌پذیری (Evasion) با سطح‌های Phantom Assassin بهبود می‌یابد. این اثر به صورت کاهشی با منابع دیگر اجتناب‌پذیری جمع می‌شود.
خوب با
abaddon
lich
warlock
silencer
skeleton_king
oracle
night_stalker
visage
clockwerk
shadow_shaman
بد در مقابل
windrunner
sven
antimage
abaddon
faceless_void
mirana
dawnbreaker
phantom_lancer
sniper
clockwerk
استعدادها (Talents)
10+ درصد شانس Coup de Grace

25

پرتاب سه‌گانه Stifling Dagger
برد شلیک Phantom Strike به میزان 200 واحد افزایش می‌یابد

20

60+ واحد سرعت حمله Phantom Strike
15+ درصد جاخالی غیرمادی (Immaterial Evasion)

15

15 درصد به آسیب Stifling Dagger افزوده می‌شود
0.5+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Phantom Strike

10

1.5 ثانیه زمان آماده‌سازی Stifling Dagger
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Quelling Blade
Tango
Circlet of Nobility
Slippers of Agility
Iron Branch
اوایل بازی
Power Treads
Blight Stone
Wraith Band
Battle Fury
Magic wand
وسط بازی
Aghanim's Scepter
Desolator
Black King Bar
Skull Basher
آخر بازی
Aghanim's Shard
Satanic
Abyssal Blade
بسته به موقعیت بازی
Monkey King Bar
Linken's Sphere
Orb of Corrosion_
Nullifier
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Phantom Asssassin Skillup carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

14 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.