Ringmaster

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

48-58

سرعت حرکت

310

آرمور

3.2

درجه سختی

complexity 34

  I, my dear friends, am no mere emcee… No, from the smallest bunting to the grandest marquee, the screams of terror, the howls of joy — everything you witness tonight all comes down to me



من، دوستان عزیزم، تنها یک مجری نیستم… نه، از کوچکترین پرچم‌ها تا بزرگترین چادرها، فریادهای ترس، ناله‌های شادی — هر چیزی که امشب شاهد آن هستید، همه متعلق به من هستند.

هیرو Ringmaster – استاد حلقه، هنرمند شکنجه‌گر، نابغه در زمان خود – اکنون برای رنج و سرگرمی هر قهرمانی که آنقدر جسور است که پرده زرشکی کارناوال را عقب بکشد و ببیند چه اسرار درونش منتظر است، اینجاست.

ارباب نمایش
نبرد را با ترس و افسون‌گری هدایت می‌کند.

خوش آمدید، خوش آمدید، همگی — به نمایشی خیره‌کننده که تا ابد در خاطر خواهد ماند! آماده باشید تا حواس شما در هم شکسته شود! انتظاراتتان نابود شود! و باورهای کهن‌تان فرو ریزد!

شاهد شاهکارهای غیرممکن و جسارت‌های بی‌بدیل تنها و بی‌همتا، شگفتی ساعت‌سازی، کَتِلِ بزرگ کاگلیوسترو باشید — ارباب نمایش، هنرمند شکنجه، نابغه‌ای در زمانه خود — که اکنون اینجا است، فقط برای رنج و سرگرمی هر قهرمانی که جرأت کند پرده‌ی کارناوال سرخ را کنار بزند و ببیند چه رازهایی درون آن نهفته است.

اشتباه بیشتر استادان این است که منتظر می‌مانند تا مردم به سوی آن‌ها بیایند. اما ارباب نمایش می‌داند که باید مخاطب خود را پیدا کند! آن‌ها را به سوی خود بکشد. و وادارشان کند که تماشا کنند.

در میدان نبرد، همه چیز صحنه‌ای است، و ارباب نمایش، کارگردانی شاد و شجاع است. او با مهارت نمایشی خود، نبردها را هدایت می‌کند؛ دشمنان را با شلاق ترسناک و چاقوهای بی‌پایانش رام می‌کند، با ترفندهای زیرکانه، یاران را از خطر دور می‌سازد و همیشه جمعیتی را به تماشا وا می‌دارد تا شاهد شگفتی‌های چرخ مسحورکننده‌اش باشند.

اشتباهی که اکثر استادان مرتکب می شوند این است که منتظرند تا مردم به سراغشان بیایند. Ringmaster می داند که باید بیرون بروید و مخاطبان خود را پیدا کنید! آنها را به سمت خود بکشید. و آنها را وادار به تماشا کنید.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
Tame the Beasts
90/105/120/135

:mana

16/14/12/10

:cooldown

Magical

:damage type

Ringmaster شلاق خود را تا 1 ثانیه می چرخاند و سپس آن را بر زمین می کوبد. دشمنان شلاق خورده دمیج دریافت می کنند و از ترس از Ringmaster فرار می کنند. زمان Channel به طور تصاعدی دمیج را افزایش می دهد و مدت ترس (Fear) را افزایش می دهد، اما شعاع را کاهش می دهد. این تواتایی Channeled می باشد(برای استفاده از این توانایی باید در جای خود توقف کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید)
ringmaster_tame_the_beasts
Escape Act
80

:mana

38/32/26/20

:cooldown

...

:damage type

Ringmaster خود یا یک متحد را در یک جعبه متحرک و فرا بعدی قرار می‌دهد. نیروهایی که در جعبه‌ قرار می گیرند، حرکت مرحله‌ای، مقاومت در مقابل کاهش سرعت ، مقاومت جادویی اضافی و سرعت حرکت اضافی به دست می‌آورند. آنها همچنین غیرقابل هدف گیری ، خاموش (Mute)، ساکت (Silence) و خلع سلاح (Disarmed) هستند. پس از پایان اثر این توانایی یا دور شدن بیش از 500 واحد، جعبه باز خواهد شد.
ringmaster_the_box
Impalement Arts
80

:mana

1

:cooldown

Magical

:damage type

Ringmaster یکی از خنجرهای خود را به نقطه ای که انتخاب می کند می اندازد. اگر او به دشمن ضربه بزند، خنجر دمیج برخورد با هدف را وارد می کند ، ضربه نیروی هدف گرفته شده را برای مدت کوتاهی کند می کند و باعث خونریزی آنها می شود. خونریزی درصدی از حداکثر سلامتی قربانی را در هر ثانیه به هیروها و صدماتی را ذر ثانیه به کریپ ها وارد می کند.
ringmaster_impalement
Wheel of Wonder
175/275/375

:mana

90/80/70

:cooldown

Magical

:damage type

Ringmaster با استفاده از این توانایی Wheel of Wonder را به سمت مکان مورد نظر می‌برد و دشمنان را در مسیر کنار می‌زند. پس از رسیدن به هدف، دشمنان در محدوده چرخ در طول زمان دمیج دریافت می کنند و 50-% کند می شوند. هیروهای دشمن که بیش از 0.5 ثانیه با چرخ روبرو می شوند، مسحور شده و به سمت آن کشیده می شوند. اولین دشمنی که مسحور می شود، یک تایمر برای منفجر شدن چرخ ایجاد می کند. اگر تایمر فعال نشود، پس از 6 ثانیه به طور خودکار منفجر می شود.
ringmaster_wheel
Funhouse Mirror
0

:mana

3

:cooldown

...

:damage type

استفاده: (تحریف نسبت) : 1 تصویر ناقص از هیروی شما ایجاد می کند که 18 ثانیه باقی می ماند. ایلوژن شما 28 درصد از دمیج شما را به دشمن وارد می کند و 300 درصد بیشتر دمیج می خورد.
ringmaster_funhouse_mirror
Strongman Tonic
0

:mana

3

:cooldown

...

:damage type

استفاده: (جذب با اجبار) : به طور موقت قدرت هیروی متحد را 5 به علاوه 1 در هر سطح Ringmaster به مدت 8 ثانیه افزایش می دهد. اثر به مدت 4 ثانیه باقی می ماند و سپس در طول مدت ضعیف تر می شود
ringmaster_strongman_tonic
Whoopee Cushion
0

:mana

3

:cooldown

...

:damage type

استفاده: (هوپسی): هیروی شما را 400 واحد به جلو می راند. یک ابر متعفن با شعاع 200 را به مدت 3 ثانیه پشت سر می گذارد که باعث کاهش سرعت 30 درصدی دشمنان می شود.
ringmaster_whoopee_cushion
Spotlight
50

:mana

30

:cooldown

Magical

:damage type

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی افزوده می شود: Ringmaster با نورافکنی نور می تابد که در یک منطقه قرار دارد. دشمنان در نور این شانس را دارند که اتک هایشان خطا برود و در صورت نامرئی بودنشان آشکار می شوند. ایلوژن ها توسط پرتوی نور محو می شوند و در هر ثانیه درصدی از حداکثر سلامت خود را از دست می دهند. اثر نور پس از خارج شدن دشمن از آن بعد 0.3 ثانیه از بین می رود.
ringmaster_spotlight
وجه ها (Facets)
Ringmaster right facet 7.38_
هنرهای Ringmaster شامل توپ کریستالی، دوچرخه یک‌چرخ، و پای وزنی هستند.
fac
DARK CARNIVAL BARKER
هنرهای Ringmaster شامل آینه خانه تفریحی، نیرو بخش قوی‌مرد، و بالش بادکنکی هستند.
Ringmaster left facet 7.38_
هنرهای Ringmaster شامل آینه خانه تفریحی، نیروبخش قوی‌مرد، و بالش بادکنکی هستند.
fac
DARK CARNIVAL BARKER
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Dark Carnival Barker
Ringmaster هر بار که یک هیروی دشمن در محدوده‌ی ۹۲۵ واحدی او بمیرد، یک سوغات تصادفی از سیرک تاریک دریافت می‌کند که تنها یک‌بار قابل استفاده است. سوغاتی‌های اضافی به صورت شارژ ذخیره می‌شوند. اگر مدیر سیرک هنگام بازگشت به بازی سوغاتی نداشته باشد، به او یک سوغاتی اهدا خواهد شد. سوغاتی‌های سیرک تاریک شامل یک آینه‌ی خانه‌ی خنده، یک شربت قدرت، و یک بالش بادی می‌باشند.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
visage
life_stealer
clockwerk
necrolyte
legion_commander
night_stalker
void_spirit
بد در مقابل
windrunner
monkey_king
batrider
mirana
chen
luna
templar_assassin
sven
dawnbreaker
kez
استعدادها (Talents)
Escape Act باعث می شود که یک Dispel قوی دریافت کنید و قادر به پرواز در هنگام حرکت می شوید.

25

محدوده و برد استفاده از Wheel به میزان 100+ واحد افزوده می شود.
حداکثر و حداقل دمیج Tame the Beasts به میزان 75+/300+ واحد افزوده می شود.

20

زمان کاهش سرعت و دمیج در ثانیه ی Impalement Arts به میزان 1+ ثانیه افزوده می شود.
مصونیت در مقابل Buff های منفی در هنگام استفاده از Tame the Beasts

15

Impalement Arts به یک هدف نفوذ می کند.
برد استفاده از Escape Act به میزان 200+ واحد افزوده می شود.

10

محدوده ی استفاده از Tame the Beasts به میزان 75+ واحد افزوده می شود.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.