Omniknight

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

53-63

سرعت حرکت

310

آرمور

4.5

درجه سختی

complexity 2(1)

  Let this be the last crusade. Let me find peace


بگذار این آخرین جنگ صلیبی باشد. بگذار آرامش پیدا کنم

یک شوالیه جنگجو،کهنه کار و به شدت وفادار بود.که در مجمع شوالیه هایی (آموزش هیرو Omniknight) که در آن پرورش پیدا کرد قسم یاد کرد که شوالیه ای با نام و آوازه ای نیک گردد.

او تمام عمر خود را در خدمتگذاری به خدا (اینجا خدا منظور کسی است که عالم بر همه چیز است و تمام اتفاقات را می بیند) صرف کرد.در این مبارزه های خود همیشه در انجام وظیفه خود بی نقص بود زیرا تازمانی که او نیرویی برای جنگیدن داشت هیچ گاه دستورات را زیر سوال نمی برد و شجاعت و نیروی بسیار زیادی داشت که از جوانی او نشات می گرفت.

اما پس از سال ها مبارزه اساتید او بخاطر کهولت سن از دنیا رفتند و در قبرها به خاک سپرده شدند و همرزمان او وارد جنگ با موجوداتی شدند که سر تعظیم برای خدا فرود نمی آوردند

.پس از اینکه همراهان او در غافلگیری های دشمنان، طاعون و آب های آلوده کشته می شدند او شروع به زیر سوال بردن قسم خود کرد-هدف از این جهاد چیست؟ بعد از تفکری عمیق، او راه خود را از ارتش خود جدا کرد و سفری آهسته به سمت ارتفاعات امائوراکس را در پیش گرفت.

در آنجا او کاهنان در خدمت خدا را به چالش کشید.هیچ کس آنها را تا به حال مورد سوال قرار نداده بود و آنها سعی کردند تا پیوریست را در گودال قربانگاه بیندازند اما او از این عمر ممانعت کرد.

وقتی آنها به اعمال زور روی آوردند او شروع به درخشیدن توسط نور مقدس شد و کاهنان شاهد این بودند که خدا او را برای نشان دادن چهره خود انتخاب کرد.کاهن اعظم از او خواست که به سفری در عمق زمین برود تا مفهوم بینش و دانایی را در آنجا بیابد.

در آنجا پیوریست خدا را یافت که یک لایه عظیمی از سنگ ها را در دور خود قرار داده تا از حوادث دنیای واقعی در امان باشد.در آنجا خدا برای پیوریست حقیقت آفرینش جهان و حقایق دیگر را بیان کرد و شوالیه هیچ دلیلی برای برای به سوال کشیدن حرف های او نداشت.

شاید خدا یک دروغگو باشد، شاید او در عمق زمین زندانی شده باشد و کسی که دنیا را به وجود آورده نباشد اما Omniknight هرگز ایمان خود را زیر سوال نبرد. مبارزه های او حالا معنی به خود پیدا کرده است و دیگر نمی توان این امر را زیر سوال برد که نیروی فوق العاده ای در وجود او نهفته است و بدون شک این نیرو قدرت زیادی در اختیار همراهانش در جنگ ها می گذارد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
PURIFICATION
90/105/120/135

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

سریعا یکی از متحدان خود را به میزان 90/160/230/300 واحد سلامتی، شفا می دهد و به تمام دشمنان دور و اطراف آن دمیج می زند.
omniknight_purification
PURIFICATION
90/105/120/135

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : بعد از ۳ ثانیه تأخیر، هدف دوباره با ۶۵٪ اثربخشی Purified می‌شود.
omniknight_purification
REPEL
90/105/120/135

:مانای مصرفی

55/50/45/40

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

به هدف ایمنی در برابر Debuff همراه با ۶۰٪ مقاومت در برابر جادو (Magic Resistance) می‌دهد، همچنین بر اساس تعداد Debuffهای موجود روی آن‌ها، قدرت (Strength) اضافی و بازیابی سلامتی (HP Regen) فراهم می‌کند.
omniknight_martyr
HAMMER OF PURITY
30/35/40/45

:مانای مصرفی

16/12/8/4

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

Omniknight چکش خود را با قدرت مقدس (Holy Power) آغشته می‌کند و باعث می‌شود حملاتش آسیب خالص (Pure Damage) وارد کنند که بر اساس درصدی از آسیب پایه (Base Damage) او محاسبه می‌شود.
omniknight_hammer_of_purity
GUARDIAN ANGEL
100/175/225

:مانای مصرفی

110/100/90

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

Omniknight یک فرشته نگهبان را فرا می خواند که به متحد هدف در برابر دمیج فیزیکی مصونیت می دهد.
omniknight_guardian_angel
GUARDIAN ANGEL
100/175/225

:مانای مصرفی

110/100/90

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : یک شارژ اضافه و قدرت استفاده ی این توانایی در تمام نقشه را دریافت می کند. همیشه وقتی که این توانایی را روی متحدی استفاده کند خودش نیز این Buff را دریافت خواهد کرد.
omniknight_guardian_angel
وجه ها (Facets)
Omni Knight right facet_
آسیب ناشی از توانایی‌های Omniknight به دشمنان، او را به مرور زمان درمان می‌کند.
Omni Knight left facet_
Omniknight به قهرمانان داخل Degen Aura آسیب بیشتری وارد می‌کند.
fac
DEGEN AURA
آسیب Omniknight به یک هدف به ازای هر 0.25 ثانیه‌ای که تحت تأثیر Aura قرار دارند، 1 درصد افزایش می‌یابد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
omniknight_degen_aura
Degen Aura
قابلیت‌های حرکتی واحدهای دشمن که بیش از حد به او نزدیک شوند، کاهش می‌یابد.
خوب با
axe
legion_commander
bloodseeker
lich
night_stalker
skeleton_king
dawnbreaker
necrolyte
broodmother
abaddon
بد در مقابل
ancient_apparition
abaddon
obsidian_destroyer
windrunner
silencer
undying
medusa
templar_assassin
mirana
night_stalker
استعدادها (Talents)
160+ واحد آسیب/شفای Purification

25

75+ درصد آسیب پایه اضافی Hammer of Purity
2+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Guardian Angel

20

3 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Purification
5+ Strength/HP Regen به ازای هر Debuff Repel

15

20 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Guardian Angel
1+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Repel

10

35+ واحد آسیب پایه
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.