Nyx Assassin

Universal
hero_universal

نوع اتک

Melee

اتک

65-69

سرعت حرکت

310

آرمور

4.0

درجه سختی

complexity 34

 

I could have been a lowly grub, but by the grace of our goddess Nyx, I have been elevated to the highest state. Nor shall I disappoint her


من می‌توانستم موجود پستی باشم، اما به لطف الهه ی ما نیکس،به بالاترین حالت ارتقا یافته‌ام همچنین نباید او را ناامید کنم

پايين در آرشيو Ultimyr كنار گذاشته شده در ميان مقالات علمي در مورد شاخه بندي هاي اژدها (آموزش هیرو Nyx Assassin) و كتب غير قابل ترجمه ي اوراد، يك كتاب قطور باستاني در مورد كنجكاوي حشره شناسي وجود دارد كه توسط محققان گردآمده است.
كتاب توانايي تلپاتي Zealot scarab را توصيف ميكند. يك گونه ي نادر از نوع خاصي حشره با توانايي هايي منحصر به فرد براي هر هفت سرزمين!


برعكس بيشتر نوزادان حشره، “Nyx Assassin” از دگرديسي با افكار آهسته و زوائد كند(مخالف تيز) كه ميان هم نوعان در طبقه ي او رايج بود، بوجود نيامد(يعني زوائد بدنش تيز بودن اشاره به اسكيل سوم)
براي او يك دگرگوني خاص وجود داشت: او با لطف Nyx راهنمايي شده بود! او انتخاب شده بود از ميان بسياري از هم نوعانش و به وسيله ي يك عصاره از الهه ي ملكه مسح شده بود.

هر كسي از دعاي تاريك اتاق ملكه زنده بيرون نمي آيد اما او با دهني نفوذگر و پنجه اي مانند خنجر تيز، خارج شد.
تيغ تيز او در آرواره ها به سرعت در هوا جلو ميرود زماني كه انديشه ي او نقشه بكشد بي درنگ در ذهن كساني كه اطرافش هستند نفوذ ميكند.
از ميان همه ي Zealot scarab ها تنها او براي هدفي والا برگزيده شد.
پس از دگرگوني اش او دوباره با لطف Nyx متولد شد با توانايي هايي كه ساخته بودند او را براي كاري، و آن كار تنها كشتن بود با نام الهه اش!

Nyx Assassin یک Roamer/Ganker قدرتمند است که در شکار هیروهای ضعیف و مانا‌محور مهارت دارد. او به لطف توانایی‌های کنترلی، انعکاس آسیب، و نامرئی شدن، می‌تواند بازی را برای دشمنان کابوس کند. بااین‌حال، ضعف‌هایی مانند وابستگی به مانا و نیاز به دید در نقشه باعث می‌شود که موفقیت با او نیاز به دقت و مهارت بالایی داشته باشد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
IMPALE
90/100/110/120

:mana

17/15/13/11

:cooldown

Magical

:damage type

سنبله های سنگ از زمین در امتداد مسیر مستقیم منفجر می شوند نیروهای دشمن به هوا پرتاب می‌شوند، سپس Stun می‌شوند و هنگام سقوط دمیج می خورند. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter برد استفاده و محدوده اثر افزایش ، زمان آماده سازی کاهش می یابد.
nyx_assassin_impale
MIND FLARE
100/105/110/115

:mana

13/11/9/7

:cooldown

Magical

:damage type

آسیب وارد شده به دشمن برابر با درصدی از حداکثر مانای آن است. علاوه بر این، آسیب برابر با درصدی از آسیبی که هدف در 15 ثانیه گذشته از Nyx Assassin دریافت کرده، به آن وارد می‌شود.
nyx_assassin_jolt
SPIKED CARAPACE
40

:mana

23/18/13/8

:cooldown

....

:damage type

هنگامی که Spiked Carapace در حالت عادی فعال شود، Nyx Assassin آسیب دریافتی را منعکس و بی‌اثر می‌کند (حداکثر یک‌بار از هر منبع) و منبع آسیب را Stun می‌کند. فعال کردن Spiked Carapace باعث شکستن نامرئی بودن Vendetta نمی‌شود. در حالت Burrowed، فعال کردن Spiked Carapace بلافاصله دشمنان نزدیک را Stun می‌کند.
nyx_assassin_spiked_carapace
VENDETTA
180/240/300

:mana

80/70/60

:cooldown

Pure

:damage type

به Nyx Assassin اجازه می‌دهد که نامرئی شده و افزایش سرعت حرکت دریافت کند. اگر Nyx Assassin با حمله از نامرئی بودن خارج شود، آسیب زیادی به هدف وارد می‌کند. علاوه بر این، در این حمله 75 واحد برد اضافی و 70٪ سرعت بیشتر در انیمیشن حمله خواهد داشت.
nyx_assassin_vendetta
VENDETTA
180/240/300

:mana

80/70/60

:cooldown

Pure

:damage type

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Vendetta هنگام حمله، روی هدف Break اعمال می‌کند.
nyx_assassin_vendetta
BURROW
....

:mana

....

:cooldown

....

:damage type

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی افزوده می شود : Nyx Assassin برای مدت کوتاهی خود را زیر زمین دفن می‌کند. در حالت Burrowed: Spiked Carapace هنگام فعال شدن، بلافاصله دشمنان نزدیک را Stun می‌کند. برد Mind Flare و Impale افزایش می‌یابد. زمان آماده‌سازی Impale کاهش می‌یابد. Nyx Assassin ثابت (Stationary) و نامرئی می‌شود، اما قادر به حمله نیست. از تمام منابع آسیب، کاهش آسیب دریافت می‌کند.
nyx_assassin_burrow
وجه ها (Facets)
Nyx right facet_
nyx_assassin_vendetta
VENDETTA
در 15 ثانیه اول Vendetta ، او سرعت حرکت افزایش یافته و مسیر یابی بدون مانع دارد (در تمام نقاط نقشه می تواند حرکت کند).
Nyx left facet_
nyx_assassin_jolt
MIND FLARE
توانایی Mind Flare مقداری از مانای هدف را بر اساس درصدی از حداکثر مانای آن می‌سوزاند.
مانای سوخته: 16/19/22/25 درصد
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Nyxth Sense
Nyx Assassin می‌تواند هیروها را در شعاع ۳۵۰ واحدی از خود شناسایی کند.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
warlock
medusa
elder_titan
life_stealer
oracle
spectre
skeleton_king
بد در مقابل
windrunner
luna
furion
chen
mirana
batrider
faceless_void
morphling
sniper
sven
استعدادها (Talents)
600 واحد شعاع استفاده از Mind Flare

25

80+ واحد چابکی (Agility)
0.5+ ثانیه مدت زمان گیج (Stun) کردن توسط Stun Spiked Carapace

20

100+ واحد آسیب Impale
آسیب Vendetta به میزان 50 واحد افزایش می‌یابد.

15

3 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Mind Flare
بازتاب آسیب Spiked Carapace به میزان 25 درصد افزایش می‌یابد.

10

0.2+ ثانیه مدت زمان Stun Impale
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

2 -

12 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.