Necrophos

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

49-53

سرعت حرکت

280

آرمور

4.0

درجه سختی

complexity 2(1)

  I am the rotten apple that spoils the bunch


من همان سیب گندیده ام که خوشه را خراب می کند.

در دوران طاعون بزرگ، کشیشی گمنام با افکار تاریک به نام روتندیر بخاطر مرگ تمامی اراشد (آموزش هیرو Necrophos) خود به درجه کاردینال ارتقای پیدا کرد.
زمانی که بقیه برای کمک رسانی به مریضی رفتند او به قصر راموس رفت و نقشه کشیده بود که مال و اموال اشراف زاده های درحال مرگ را با وعده امتیازات روحی در ازای واگذاری املاک خود تصاحب کند.


وقتی که این بیماری رو به کاهش رفت اقدامات او برای درجات بالاتر برملا شد و آنها او را محکوم به کار در یک ناحیه طاعون زده و مرگ تدریجی او به وسیله مریضی کردند.اما آنها ایمنی طبیعی بدن او به طاعون را نمی دانستند.

او ویروس پاکس را دریافت کرد و بجای مردن به قدرت او اضافه کرد و او را تبدیل به جادوگر طاعون کرد و تبدیل به یک پاپ طاعون شد که خود را Necrolyte نامید. در جهان سفر می کند و طاعون را به هرجایی که می رود گسترش می دهد و قدرت او با هر روستایی که به طاعون گرفتار می شود بیشتر می شود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
DEATH PULSE
115/130/145/160

:مانای مصرفی

8/7/6/5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک موج از مرگ را به دور خود پرتاب می کند که به دشمنان دمیج می زند و به متحدان سلامتی می بخشد.
necrolyte_death_pulse
GHOST SHROUD
75

:مانای مصرفی

28/24/20/16

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Necrophos وارد قلمرویی می‌شود که مرز بین زندگان و مردگان را جدا می‌کند. او قادر به حمله یا دریافت حمله نیست و یک هاله به وجود می‌آورد که دشمنان اطرافش را کند می‌کند. او در این حالت آسیب جادویی بیشتری دریافت می‌کند، اما توانایی‌های بهبودی او تقویت می‌شود. مدت زمان اثر: 3/3.5/4/4.5 ثانیه -- تقویت ترمیم:45/55/65/75 درصد -- کند شدن حرکت:16/19/22/25 درصد -- شعاع کندی: 750 -- آسیب جادویی افزایش یافته: 20- درصد
necrolyte_sadist
HEARTSTOPPER AURA
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Necrophos قلب مخالفان خود را خاموش می کند و باعث می شود نیروهای دشمن نزدیک درصدی از حداکثر سلامت خود را در طول زمان از دست بدهند. به طورpassive سلامتی و بازسازی مانا را برای Necrophos برای هر نیروی کشته شده فراهم می کند. افت سلامتی به شرح زیر است: 0.8/1.3/1.8/2.3 درصد در شعاع 700 واحدی
necrolyte_heartstopper_aura
HEARTSTOPPER AURA
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : سوزاندن سلامتی دشمن به میزان درصد بازسازی سلامت فعلی Necrophos افزایش می یابد.
necrolyte_heartstopper_aura
REAPER'S SCYTHE
250/375/500

:مانای مصرفی

100

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

هیروی دشمن را لحظه ای Stun می کند سپس بر اساس میزان سلامتی که از دست داده است دمیج می زند. اگر Necrophos دشمنی را به این ترتیب بکشد برای همیشه بازسازی سلامتی و مانا به دست می آورد. هر گونه کشتار توسط این توانایی به Necrophos نسبت داده می شود. مثلا اگر هیروی Axe با آلتیمیت خود هیرویی را تحت اثر این توانایی Necrophos بکشد. امتیاز کشتن به Necrophos تعلق می گیرد.
necrolyte_reapers_scythe
DEATH SEEKER
125

:مانای مصرفی

19

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard اضافه می شود : Necrophos به یک پالس مرگ بزرگ تبدیل می شود که به سمت موقعیت نیروی هدف گرفته شده می رود. هنگامی که به مقصد مورد نظر برسد Death Pulse به دشمنان دمیج زده و یاران متحد را سلامتی می بخشد. با این توانایی می توان بسیاری از جادوهای دشمن را جاخالی داد و اثر آنها را از بین برد.
necrolyte_death_seeker
وجه ها (Facets)
Necrophos right facet_
Ghost Shroud سرعت دشمنانش را می‌دزدد.
necrolyte_sadist
GHOST SHROUD
Necrophos سرعت حرکت معادل 50% از سرعت حرکت از دست رفته دشمنان را به دست می‌آورد.
Necrophos left facet_
fac
SADIST
Sadist همچنین به توانایی‌های AoE و آیتم‌های Necrophos به ازای هر کشتن، شعاع اضافی می‌دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
necrolyte_sadist
Sadist
Necrophos به ازای هر واحدی که می‌کشد، به مدت ۸ ثانیه بازسازی (regen) انباشته دریافت می‌کند. کشتن هیروها اثر این بازسازی را ضرب می‌کند.
خوب با
lich
abaddon
legion_commander
night_stalker
clockwerk
elder_titan
riki
axe
spectre
silencer
بد در مقابل
windrunner
phantom_lancer
tiny
sven
mirana
kunkka
tinker
earthshaker
morphling
bane
استعدادها (Talents)
0.5+ درصد افزایش آسیب Heartstopper Aura

25

2.5 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Death Pulse
15+ درصد افزایش بازیابی سلامتی توسط Ghost Shroud

20

25 ذرصد کاهش بازسازی سلامتی دشمن توسط Heartstopper
20+ درصد کاهش سرعت حرکت دشمن توسط Ghost Shroud

15

50+ واحد شفا توسط Death Pulse
125+ واحد برد استفاده از Reaper's Scythe

10

2+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Sadist Stack
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Circlet of Nobility
Circlet of Nobility
Iron Branch
Observer Ward
اوایل بازی
Magic wand
Bracer
Bracer
Arcane Boots
وسط بازی
Aghanim's Shard
Radiance
Guardian Greaves
آخر بازی
octarine core
Aghanim's Scepter
Heart of Tarrasque
Overwhelming Blink
Wind Waker
بسته به موقعیت بازی
Spirit Vessel
Sange and Yasha
Kaya and Sange
Shiva's Guard
Heaven's Halberd
آموزش آیتم های dota 2
Linken's Sphere
Black King Bar
Eternal Shroud
بسته به موقعیت بازی
Eul's Scepter of Divinity
scythe of vyse
Lotus Orb
Refresher Orb
Pipe of Insight
Yasha and Kaya
آیتم های جنگل
Pupil's Gift
Vambrace
Faded Broach
Havoc
Trickster Cloak
Cloak of Flames
Giant Ring_
Mirror Shield
Stormcrafter
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Necrophos Offlane - Midlane_
offlane
Necrophos Offlane - Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

16 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.