Nature’s Prophet

Universal
hero_universal

نوع اتک

Range

اتک

54-64

سرعت حرکت

295

آرمور

2.3

درجه سختی

complexity 34

  I woke within the seed and saw my destiny, and many were its branches در


بذر بیدار شدم و سرنوشت خود را دیدم و شاخه های آن بسیار بود

وقتی ورودیسیا الهه جنگل ها ، زمین را پر از گیاهان سبز کرد، روح رشد مجدد را در هسته گیاهان قرار داد، (آموزش هیرو Nature’s Prophet) آب های روان را از اعماق صخره ها به ریشه گیاهان رساند و تمام توجه خورشید را به رشد گیاهان معطوف کرد متوجه شد که زمان او به پایان رسیده و مانند برگی که قبل از رسیدن ثمر از درخت می افتد او نخواهد توانست که به ثمر رسیدن آنها را تماشا کند.

این امر او را ناراحت می کرد که جهان را به حال خود رها کند زیرا گیاهان هنوز جوانه نزده بودند و خطرات زیادی برای گل ها وجود دارد.ناگهان او یک دانه در کیف خود دید که هنوز نکاشته بود. او به آن دانه یک کلمه گفت و آن را قبل از مردن بلعید.

بدن بزرگ او در طول زمستان طولانی تجزیه و تبدیل به کود شد و درختان از آن استفاده کردند و رشد کردند.در صبح روز نقطه اعتدال بین شب و روز زمانی که جنگل شروع به بیدار شدن می کرد آخرین هسته یکجا رشد کرد و تبدیل به Nature’s Prophet شد. پوشیده از برگ،قوی و دانا که قدرت الهه را درباره اینکه چه چیزی به نفع درختان و فضای سبز است را دارد و هرکسی او را متحد خود بداند خوشبخت است.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SPROUT
70/80/90/100

:مانای مصرفی

14/12/10/8

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک حلقه درخت دور هدفش ایجاد می کند که به دشمنان درون این حلقه دمیج می زند و آنها را محصور می کند.
furion_sprout
TELEPORTATION
50/60/70/80

:مانای مصرفی

65/50/35/20

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

توسط این توانایی به هر نقطه از نقشه که بخواهد تلپورت می کند. بعد از تلپورت مقداری دمیج اتک اضافی دریافت می کند. هر اتک او دمیج اضافی اش را می سوزاند و به آرمور او می افزاید.
furion_teleportation
NATURE'S CALL
120

:مانای مصرفی

45/40/35/30

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

منطقه ای از درختان را می تواند به Treant های تحت کنترل خودش تبدیل کند.
furion_force_of_nature
WRATH OF NATURE
130/160/190

:مانای مصرفی

85

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک انرژی را از خود رها می کند که دشمنانی که در دید او هستند با این توانایی دمیج می خورند هر ضربه از این انرژی دمیج بیشتری به نفر بعدی می زند. دشمنانی که توسط این توانایی بمیرند مقداری دمیج اضافی برای لحظاتی به او می دهند.
furion_wrath_of_nature
WRATH OF NATURE
130/160/190

:مانای مصرفی

85

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : تمامی دشمنانی که توسط این توانایی ضربه خورده اند را برای لحظاتی گیر می اندازد.
furion_wrath_of_nature
CURSE OF THE OLDGROWTH
80

:مانای مصرفی

18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

این توانایی توسط آیتم Aghanim's Shard اضافه می شود :نفرینی را بر تمام هیروهای دشمن در شعاع 1200 واحد اعمال می‌کند که آن‌ها را در مه جنگ آشکار کرده، سرعتشان را کاهش داده و بر اساس تعداد درخت‌های موجود در شعاع 250 واحد، به آن‌ها آسیب مداوم وارد می‌کند. Treantها نیز به عنوان درخت محسوب می‌شوند.
furion_curse_of_the_forest
وجه ها (Facets)
Nature's Prophet right facet_
Nature's Call تنها 1/1/1/1 Treant ایجاد می‌کند که دارای سلامت بیشتر، آسیب بیشتر، دید بهتر، سرعت حرکت بیشتر و تقویت‌شده است.
furion_force_of_nature
NATURE'S CALL
تعداد کمتری Treant قوی‌تر با آسیب تقویت‌شده احضار می‌کند.
تعداد Treant های احضار شده : 1
سلامتی Treant به میزان : 750/950/1150/1350 می باشد.
حداکثر دمیج Treant به میزان : 26/44/62/80 می باشد.
سرعت حرکت Treant به میزان : 335/340/345/350 می باشد.
محدوده دید Treant در روز : 700 و در شب 300 می باشد.
fac
SPIRIT OF THE FOREST
ضریب Treant افزایش یافته است (4 برابر )
Nature's Prophet left facet_
تمامی متحدان داخل و نزدیک به خارج از Sprout به مرور زمان درمان می‌شوند.
nature prophet12
SPROUT
تمامی متحدان داخل و نزدیک به خارج از Sprout به مرور زمان درمان می‌شوند. ساختمان‌های متحد نیز با نرخ 50% درمان می‌شوند.
میزان بهبود در هر ثانیه در توانایی Sprout به شرح زیر است: 10/20/30/40
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Spirit of the Forest
Nature's Prophet به ازای هر درخت در محدوده 300 واحدی 4% آسیب اضافی دریافت می‌کند و ضریبی از همان پاداش آسیب را برای هر Treant در فاصله 1200 از خود دریافت می‌کند.
خوب با
lich
abaddon
spectre
skeleton_king
warlock
bloodseeker
clockwerk
shadow_shaman
night_stalker
ogre_magi
بد در مقابل
spectre
spirit_breaker
night_stalker
dawnbreaker
zuus
broodmother
legion_commander
arc_warden
void_spirit
visage
medusa
استعدادها (Talents)
زمان آماده‌سازی Teleportation برداشته می شود

25

3 برابر HP/Damage برای Treant
15 ثانیه زمان آماده سازی Wrath of Nature را کاهش می دهد

20

170+ واحد آسیب Sprout
50+ واحد سرعت حرکت Treant

15

100+ واحد Teleportation مقاوت در مقابل دمیج می دهد (Damage Barrier)
10 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Nature's Call

10

25+ واحد آسیب پایه Wrath of Nature
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Faerie Fires
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
اوایل بازی
Power Treads
Wraith Band
Null Talisman
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Rod of Atos
Orchid Malevolence
Maelstrom
Black King Bar
Aghanim's Scepter
Gleipnir
آخر بازی
Assault Cuirass
scythe of vyse
Aghanim's Shard
Bloodthorn
بسته به موقعیت بازی
Hand of Midas
Spirit Vessel
Blight Stone
Dragon lance
Mage Slayer
Orchid Malevolence
Witch Blade
Heaven's Halberd
Silver Edge
بسته به موقعیت بازی
Hurricane Pike
Linken's Sphere
Blink Dagger
Satanic
Monkey King Bar
Nullifier
Refresher Orb
octarine core
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Nature's Prophet Offlane - Carry - Midlane_
offlane
Nature's Prophet Offlane - Carry - Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.