Mirana

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

48-54

سرعت حرکت

285

آرمور

2.3

درجه سختی

complexity 34

  I had a vision of this place in the Temple of Mene, but I had no idea it was a prophecy


من تصوری از این مکان در معبد منه داشتم، اما نمی دانستم که این یک پیشگویی است.

او در خانواده سلطنتی به دنیا آمد. او که شاهزاده ای بود که پس از پادشاه کنونی (آموزش هیرو Mirana) تخت خورشید می توانست به حکومت برسد با اراده و اختیار خود و بدون هیچ چشم داشت دنیایی یا لقب خود را صرف خدمت کامل به سلمینه ، الهه ماه کرد. از آن به بعد او به عنوان شاهزاده ماه شناخته شد.

Mirana در جنگل های شب نقره ای در حال پرسه زدن می باشد و هدف او ردیابی متجاوزانی است که قسد به دست آ.ردن نیلوفر درخشان مقدس که الهه ماه از آن محافظت می کند می باشد.

او سوار بر حیوان گربه سان عظیم خود می باشد،او همیشه آماده،نترس و مغرور ، خود را با فازهای مختلف ماه و چرخش صور فلکی هماهنگ می کند.تیر و کمان او که تیر آنا شاردهای تیز ماه می باشند قدرت ماه را در اختیار او قرار می دهد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
STARSTORM
80/90/100/110

:mana

12

:cooldown

Magical

:damage type

Mirana موجی از شهاب های آسمانی را بر سر دشمنانش که در نزدیکی او قرار دارند فرود می آورد. نزدیک ترین دشمن به Mirana در این حین یک بار دیگر مورد اصابت شهاب قرار می گیرد که 75 % از دمیج STARSTORM را دریافت می کند.
mirana_starfall
SACRED ARROW
90

:mana

19/18/17/16

:cooldown

Magical

:damage type

یک تیر دوربرد را با دقت مرگبار پرتاب می کند که به اولین دشمنی که برخورد کند او را Stun کرده و دمیج می زند. مدت زمان Stun از 2.6 تا 0.01 ثانیه متغیر است و بر اساس مسافتی که پیکان تا هدف خود طی می کند، تا 150 دمیج اضافی اضافه می شود. اولین کریپ غیر باستانی ( non-ancient creep ) را که به آن برخورد می کند فوراً می کشد.
mirana_arrow
SACRED ARROW
90

:mana

19/18/17/16

:cooldown

Magical

:damage type

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : باعث می شود تا SACRED ARROW یک STARSTORM را بر روی دشمنان در طول مسیری که طی می کند، اعمال کند. یک STARSTORM دوم نیز که دمیج کمتری می زند را به واحدهای درگیر شده با این توانایی را اعمال می کند.
mirana_arrow
LEAP
50

:mana

0

:cooldown

.....

:damage type

Mirana با این توانایی به سمت جلو می جهد که به او دمیج اضافی و سرعت حرکت بیشتری می دهد که برای 4 ثانیه باقی می ماند.
mirana_leap
LEAP
50

:mana

0

:cooldown

.....

:damage type

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : 1+ شارژ Leap اعطا می‌کند. حملاتی که در طول باف Leap انجام می‌شوند، با 150% آسیب به‌صورت کریتیکال ضربه می‌زنند.
mirana_leap
MOONLIGHT SHADOW
125

:mana

140/120/100

:cooldown

.....

:damage type

Mirana و همه هیروهای متحدش را نامرئی می کند و به آنها سرعت حرکت اضافی می دهد. اگر یکی از یاران یا خودش لحظه ای ظاهر شوند در صورتی که مدت زمان SHADOW MOONLIGHT به پایان نرسیده باشد با تاخیری کوتاه دوباره به حالت نامرئی باز خواهد گشت.
mirana_invis
وجه ها (Facets)
Mirana right facet 7.38_
mirana_leap
LEAP
پس از فرود، Leap اهداف را در شعاع 250 برای 1.1/1.4/1.7/2 ثانیه Root می کند.
Mirana left facet 7.38_
mirana_starfall
STARSTORM
شهاب دوم Starstorm آسیب بیشتری وارد کرده و هدف را کور می‌کند.
میزان آسیب شهاب دوم: 40%
نرخ خطای حمله در اثر کور شدن: 60%
مدت زمان کور شدن: 3 ثانیه
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Selemene's Faithful
Healing Lotus ها برای Mirana و هم‌تیمی‌های او 50٪ اثرگذاری بیشتری دارند.
خوب با
lich
abaddon
bloodseeker
skeleton_king
necrolyte
axe
legion_commander
pudge
kunkka
shadow_shaman
بد در مقابل
abaddon
skeleton_king
lich
spectre
legion_commander
night_stalker
lone_druid
necrolyte
oracle
warlock
استعدادها (Talents)
2+ تیر اضافی به توانایی Sacred Arrow در حالت چندشلیکی (Multishot) اضافه می‌شود.

25

250+ واحد به آسیب (Damage) توانایی Starstorm اضافه می‌شود.
20 ثانیه از زمان آماده‌سازی (Cooldown) توانایی Moonlight Shadow کاهش می‌یابد.

20

35+ آسیب پایه
Moonlight Shadow مقدار 20 درصد جاخالی دادن (Evasion) به همراهان می‌دهد.

15

90+ واحد به سرعت حمله (Attack Speed) توانایی Leap اضافه می‌شود.
کاهش 2 ثانیه‌ای زمان آماده سازی Starstorm

10

150+ واحد به مسافت پرش (Leap Distance) اضافه می‌شود.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Circlet of Nobility
Circlet of Nobility
Iron Branch
Iron Branch
Iron Branch
Observer Ward
اوایل بازی
Magic Stick
Bracer
Tango
Ring of Basilius
Magic wand
Wraith Band
Infused Raindrops
Arcane Boots
وسط بازی
Black King Bar
Gleipnir
Maelstrom
Aghanim's Shard
آخر بازی
Daedalus
Butterfly
Satanic
Aghanim's Scepter
Moon Shard
بسته به موقعیت بازی
Eye of Skadi
Linken's Sphere
Manta Style
Bloodthorn
Orchid Malevolence
Sange and Yasha
Nullifier
Monkey King Bar
Silver Edge
بسته به موقعیت بازی
Hurricane Pike
Dragon lance
Disperser
Boots of Travel
scythe of vyse
Core
Black King Bar
Gleipnir
Arcane Boots
Butterfly
Satanic
Aghanim's Shard
Daedalus
آیتم های جنگل
Seeds of Serenity
Safety Bubble
Pig Pole
Iron Talon
Grove Bow
ironwood tree
Enchanted Quiver
Pupil's Gift
Specialist's Array
آیتم های جنگل
Paladin Sword
Nemesis Curse
Elven Tunic
Ancient Guardian
Mind Breaker_
Ninja Gear
Giant Ring_
Mirror Shield
Trickster Cloak
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Mirana skillup Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.