Lone Druid

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range-Melee

اتک

38-42

سرعت حرکت

325

آرمور

3.3

درجه سختی

complexity 3

 Thousands of years of waiting and yet no time to waste


هزاران سال انتظار و در عین حال هیچ زمانی برای تلف کردن

قبل از اینکه هیچ داستان یا افسانه ای گفته شود قبیله خرس های درویدی وجود داشت.آن ها دانا بودند و تمرکز آنها فهمیدن ترتیب طبیعت بود. (آموزش هیرو Lone Druid) نیروهای بزرگ طبیعت شاهد این موضوع بودند و بنابراین به دنبال فهمیدن این اطلاعات از آنها بودند.

سیلا دانای پیر، قبیله سیر و جاستیکار قدم جلو نهادند و به او یک هسته گیاه را دادند و این کلمات را استفاده کردند ” وقتی تمام دنیا به تاریکی فرو رفت،وقتی تمدن ها سرزمین های خود را ترک کردند،وقتی که جهان نابود شد و صحراها آخرالزمان را تشکیل دادند این هسته را در زمین بکار”.

زمانی که او هسته را در دستانش گرفت احساس کرد که زمان برای او دوباره متولد شده و قدرت او دوباره به او بازگشت.دانش بسیار زیادی به ذهن او هجوم آورد.او توانست اراده خود را در واقعیت انعکاس بدهد و با مقداری تمرکز،شکل فیزیکی خود را دوباره به دست آورد.هنوز صدایی ضعیف و گوش های ضالم کلمات هسته را بازگو می کردند و از قدرت بالای آن برای مردمان دیگر سخن می گفتند.

این باعث به وجود آمدن جنگ بین قبیله خرس ها شد.از آنجایی که خانه آبا و اجدادیش در آتش سوخت سیلا هسته را برداشت و به جنگل ها متواری شد.سال ها گذشت و افسانه قبیله خرس ها به فراموشی سپرده شد.

همه سیلا و هسته را فراموش کردندهمه تمدنی که آنها باعث به وجود آمدنش بودند را نیز فراموش کردند. میلیون ها سال سیلا منتظر ماند. منتظر انجام وظیفه خود، منتظر اینکه صلج به قلمروهای همیشه در جنگ بازگردد،او در تبعید و در خفا منتظر پایان همه چیز می ماند تا اینکه وظیفه مقدس خود را به پایان برساند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SUMMON SPIRIT BEAR
75

:مانای مصرفی

150/140/130/120

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک خرس بسیار قدرتمند را احضار می کند که توانایی اتک دادن و حمل آیتم های مختلف همانند هیروها را دارد. اگر خرس از Lone Druid به میزان 1100 یارد فاصله بگیرد، نمی تواند اتک بدهد. اگر خرس بمیرد Lone Druid درصدی از سلامتی خود را از دست می دهد. این خرس دارای توانایی های Return، Demolish و Entangling Claws است.
lone_druid_spirit_bear
SUMMON SPIRIT BEAR
75

:مانای مصرفی

150/140/130/120

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : خرس در هر فاصله ای از Lone Druid که باشد می تواند اتک بدهد
lone_druid_spirit_bear
SPIRIT LINK
.....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Lone Druid و خرسش را به یکدیگر پیوند می دهد درصدی از آرمورشان را به اشتراک می گذارد و سرعت اتک هر دو را نیز افزایش می دهد و اتک دادن خرس باعث می شود که Lone Druid مقداری سلامتی بازسازی کند.
lone_druid_spirit_link
SAVAGE ROAR
50

:مانای مصرفی

38/32/26/20

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Lone Druid و خرسش به شدت غرش می کنند که باعث می شود دشمنان اطراف با وحشت به سمت پایگاه خود فرار کنند ( Fear می شوند ) . سرعت حرکت آنها 20 درصد افزایش می یابد.
lone_druid_savage_roar
SAVAGE ROAR
50

:مانای مصرفی

38/32/26/20

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : یک dispel اولیه را اعمال می کند و به متحدان در منطقه ای در اطراف سرعت حرکت و سرعت اتک اضافی می دهد. بین Lone Druid و خرسش بدون در نظر گرفتن قابلیت استفاده آن بر روی دیگران، تکرار می شود.
lone_druid_savage_roar
TRUE FORM
200

:مانای مصرفی

100

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Lone Druid می آموزد که خود را به یک خرس خشمگین تبدیل کند، از حالت دورزن ( Range ) به نزدیکزن ( Melee ) تبدیل می شود اما آرمور و سلامتی بیشتری به دست می آورد و نسخه های بهبود یافته Entangling Claws و Demolish را به دست می آورد.
lone_druid_true_form
وجه ها (Facets)
Lone druid right facet_
True Form به جای Lone Druid، Spirit Bear را تبدیل می‌کند. این توانایی فاصله‌ای که Spirit Bear می‌تواند از Lone Druid حمله کند را افزایش می‌دهد.
lone_druid_spirit_bear
SUMMON SPIRIT BEAR
این توانایی فاصله‌ای که Spirit Bear می‌تواند از Lone Druid حمله کند را افزایش می‌دهد.
lone_druid_true_form
TRUE FORM
Lone Druid Spirit Bear خود را به شکلی خشمگین تبدیل می‌کند که آرمور اضافی، سرعت حمله، آسیب تخریب، و ۷۵٪ زمان آماده‌سازی برای Entangling Claws به دست می‌آورد.
Lone druid left facet_
Armor مشترک Spirit Link افزایش می‌یابد و حملات Lone Druid به Spirit Bear درمان می‌کند.
lone_druid_spirit_link
SPIRIT LINK
Armor مشترک افزایش می‌یابد. آسیب وارد شده توسط هر یک از Spirit Bear یا Lone Druid، دیگری را درمان می‌کند.
Lone druid bottom facet
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Gift Bearer
خرس Lone Druid یک نسخه از آیتم Neutral او را دریافت می‌کند که دارای مدت زمان بازنشانی مستقل است.
خوب با
lich
bloodseeker
abaddon
axe
dawnbreaker
clockwerk
visage
night_stalker
oracle
skeleton_king
بد در مقابل
faceless_void
chen
doom_bringer
mirana
antimage
batrider
templar_assassin
furion
puck
storm_spirit
استعدادها (Talents)
50 ثانیه کاهش زمان بازیابی True Form

25

45+ واحد افزایش سرعت حمله Spirit Link
150+ واحد افزایش شعاع Savage Roar

20

زمان بازیابی Entangling Claws: 0
5 ثانیه کاهش زمان بازیابی Savage Roar

15

7+ واحد افزایش آرمور Spirit Bear
200+ واحد افزایش سلامت

10

30+ واحد افزایش سرعت حرکت Spirit Bear
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Iron Branch
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Iron Branch
بسته به موقعیت بازی
Glimmer Cape
Cloak
Magic wand
Solar Crest
Pavise
Hurrican Pike
Ghost Scepter
بسته به موقعیت بازی
Refresher Orb
Aghanim's Scepter
Black King Bar
آیتم های جنگل
Vambrace
Trusty Shovel
Pig Pole
Ogre Seal Totem
Defiant Shell
Philosopher's Stone
Arcanist Armor
Magic Lamp
Trickster Cloak
شروع بازی ( خرس )
Iron Branch
Iron Branch
Quelling Blade
Iron Branch
آیتم های اصلی ( خرس )
Power Treads
Diffusal Blade
Orb of Corrosion_
Skull Basher
Harpoon
Echo Sabre
Abyssal Blade
Disperser
Assault Cuirass
آیتم های اصلی ( خرس )
Aghanim's Scepter
Nullifier
بسته به موقعیت بازی ( خرس )
Mask of Madness
Hand of Midas
Orb of Venom
Mage Slayer
Maelstrom
Desolator
Monkey King Bar
Aghanim's Shard
Bloodthorn
بسته به موقعیت بازی ( خرس )
Radiance
Black King Bar
Mjollnir
Silver Edge
Moon Shard
Eye of Skadi
Butterfly
آیتم های جنگل ( خرس )
Dragon Scale
Duelist Gloves
Broom Handle
Ancient Guardian
Paladin Sword
Iron Talon
Pirate Hat
Stygian Desolator
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Lone Druid Carry Midlane_
Midlane
Lone Druid Carry Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

6 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.