Keeper of the Light

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

43-50

سرعت حرکت

320

آرمور

2.5

درجه سختی

complexity 34

  They say twas I who carried the first light into the universe. They might be right, I can’t quite recall


آنها می گویند من بودم که اولین نور را به جهان منتقل کردم. ممکن است حق با آنها باشد، من کاملاً به یاد ندارم

این شراره خورشید های بی انتها ،نگهبان نور ازالر سوار بر اسب سفید خود سالهای دور از دنیای نخستین فرار کرد (آموزش هیرو Keeper of the Light) و خود را از نیروهای باستانی که توازن ابتدایی را به وجود آوردند جدا شد.

او قدرت حساس درحال رشد در طلوع جهان است و درحال حاضر در میان تمامی جهان ها در یک لحظه مسافرت می کند و یک قدم جلوتر از آشوب نور را برای جهان ها به ارمغان می آورد.

واقعیت وجودی او در زیر چهره پیر او که شبیه پیرمردی مردنی است پنهان شده است.اگرچه در مقابله با آشوب یا نیروهای تاریکی، نور ذاتی او بیرون آمده و قدرت کامل او نمایان می شود و او را به نیرویی بسیار قوی تغییر می دهد.

نگهبان روشنایی یک همراه ارزشمند برای هر تیم است. با کنترل مانای هم‌تیمی‌ها و دشمنان، او به راحتی دشمنان ضعیف‌تر را با امواج نور نابود می‌کند و سپس با ورود به شکل روحانی خود، تیمش را جمع می‌کند تا حمله را ادامه دهند.

Keeper of The Light به هم‌تیمی‌هایش مانای فوری ارائه می‌دهد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ILLUMINATE
100/125/150/175

:مانای مصرفی

13

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

در صورت حرکت کردن لغو می شود . Keeper of The Light با این توانایی انرژی نور را جمع آوری می کند ، هر چه بیشتر نگه دارد قدرت بیشتری به دست می آورد. زمانی که رها شود ، یک موج به جلو رها می شود که دمیج می زند و مسیری که طی می کند را روشن می کند. هر چه بیشتر نگه داشته شود ، دمیج بیشتری می زند.
keeper_of_the_light_illuminate
BLINDING LIGHT
120/130/140/150

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک نور کور کننده را در منطقه مورد نظر می زند ، دشمنانی که در آن منطقه باشند را کور می کند و به عقب پرتاب می کند. باعث می شود که تعدادی از اتک های آنان خطا برود.
keeper_of_the_light_blinding_light
CHAKRA MAGIC
0

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با استفاده از این توانایی بر روی خود یا متحدانش مقداری از مانا را بازسازی می کند و زمان آماده سازی توانایی ها را کاهش می دهد. تاثیر این توانایی بر روی Keeper of The Light به مقدار 30 درصد بیشتر است.
keeper_of_the_light_chakra_magic
SPIRIT FORM
75/125/175

:مانای مصرفی

85/80/75

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Ezalor به طور موقت بدن خود را روشن می کند ، سرعت حرکت اضافی و برد بیشتری برای استفاده از توانایی هایش به دست می آورد. توانایی Solar Bind را اعطا می کند و اجازه می دهد تا Illuminate توسط یک روح جداگانه هدایت شود و سلامتی یاران متحدش را بازسازی می کند.
keeper_of_the_light_spirit_form
SPIRIT FORM
75/125/175

:مانای مصرفی

85/80/75

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : میزان بازسازی سلامتی توانایی ILLUMINATE افزایش پیدا می کند.
keeper_of_the_light_spirit_form
SOLAR BIND
120

:مانای مصرفی

14

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

مقاومت جادویی دشمن را تضعیف می‌کند، و سرعت دشمن را کم می کند هر چه هدف بیشتر حرکت کند، قدرت آن افزایش می‌یابد.
keeper_of_the_light_radiant_bind
RECALL
150

:مانای مصرفی

21/18/15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

پس از یک تأخیر کوتاه، هیروی هم‌تیمی هدف را به مکان شما تلپورت می‌کند. اگر در این مدت، هیروی هدف آسیب ناشی از بازیکن دریافت کند، این توانایی متوقف می‌شود. هنگام استفاده، سرعت حرکت هدف افزایش می‌یابد. پس از تلپورت، Chakra Magic و افزایش سرعت حرکت هم به Keeper of the Light و هم به هدف تلپورت اعمال می‌شوند. اگر با Alt-cast اجرا شود، Keeper of the Light به جای خود، به مکان هم‌تیمی هدف تلپورت می‌شود. سطح این توانایی با سطح Spirit Form افزایش می‌یابد.
keeper_of_the_light_recall
WILL-O-WISP
150

:مانای مصرفی

60

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter اضافه می شود: Ignis Fatuus را به منطقه مورد نظر احضار می کند. متناوب روشن و خاموش می شود و با سوسو زدن دشمنان حاضر در آن منطقه را به سمت مرکز خود می کشد.
keeper_of_the_light_will_o_wisp
وجه ها (Facets)
Keeper of The Light right facet_
RECALL
این وجه توانایی Recall را اعطا می‌کند.
RECALL
اگر Keeper of the Light بمیرد، اثر طلسم قطع می‌شود. Recall طلسم‌های کانالینگ را قطع می‌کند. شما می‌توانید کمک را غیرفعال کنید تا از cast شدن این طلسم توسط Keeper روی خود جلوگیری کنید. این طلسم می‌تواند از طریق نقشه کوچک cast شود و نزدیک‌ترین هیروی دوست را انتخاب کند.
Keeper of The Light left facet_
SOLAR BIND
در حالی که فعال است، توانایی Solar Bind را اعطا می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
SPECIAL RESERVE
Keeper of the Light نمی‌تواند کمتر از 75 مانا داشته باشد.
خوب با
abaddon
lich
medusa
clockwerk
bloodseeker
legion_commander
obsidian_destroyer
skeleton_king
night_stalker
shadow_shaman
بد در مقابل
abaddon
legion_commander
void_spirit
arc_warden
visage
chen
oracle
windrunner
medusa
skywrath_mage
استعدادها (Talents)
Chakra Magic برطرف‌کننده قوی (Strong Dispel)

25

200+ واحد افزایش Illuminate Damage
10+ درصد سرعت حرکت در Spirit Form

20

200+ واحد Chakra Magic مانای بیشتری می دهد.
3 ثانیه کاهش زمان بازیابی Chakra Magic

15

5 ثانیه کاهش زمان بازیابی Blinding Light
40+ درصد Miss (خطا رفتن حمله) از Blinding Light

10

2 ثانیه کاهش زمان بازیابی Illuminate
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

5 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.