Hoodwink

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

47-54

سرعت حرکت

310

آرمور

4.2

درجه سختی

complexity 34

  My uncle used to say we’d never had to leave home if that little goblin lady never showed up selling her magic powder


عمویم می گفت اگر آن خانم گوبلین کوچولو هرگز برای فروش پودر جادوییش خودش را نشان نمی داد ، هرگز مجبور نمی شدیم خانه را ترک کنیم.

اولین سالهای هودوینک در فضای سبز که زمانی لبه های کریموول را پر می کرد، سپری شد. (آموزش هیرو Hoodwink) اما با رشد آن پادشاهی، و نیازهای شهروندان و ارتش او بسیار حریصانه شد، بارون های هر ناحیه برای بدست آوردن سنگ معدن و چوب خراشیده چنگ و دندان تیز کردند تا برای پاسخگویی به خواسته های سرزمین در حال تغییر در بلعیدن زیبایی طبیعی جنگل های مرزی از یکدیگر پیشی بگیرند.

برای آنهایی که در جنگل های باستانی زندگی می کردند، سه انتخاب بیشتر نداشتند یا به دنبال پیروی از صف پناهجویان به مناطق آرام بروند، هنگامی که از خانه های خود دفاع می کردند، به دست پودر و فولاد (اسلحه) سیاه کریموول افتند، یا به سمت شمال برای پیدا کردن سرنوشت خود در گل های خالی از سکنه گلنس و نخلستان های جنگل مه آلود Tomo’kan فرار کنند.

بنابراین در آن جنگل های مه آلود خائنانه شمالی بود که هودوینک بزرگ شد. شکارچیان وحشتناک Tomo’kan را گول زد و با برخی از راهزنان محلی خود به مشکل برخورد کرد در حالی که با دیگران نیز به مخالفت می پرداخت و هر زمانی که شیطانت جالبی پیدا می شد، راهی پیدا می کرد که بخشی از ان باشد و اغلب اوقات خود علت آن بود.  

اما وقتی ضعیف ترین وزش از آتش (آتش استعاره از همون مشکلاتی هستش که کریموول را نابود می کرد) کریموول به خانه جدیدش رسید، افکار هودوینک متوجه هر خانواده و دوستانی شد که ممکن بود از این حمله جان سالم به در برده باشند، حال مجبور است زندگی هایی که در سرزمین های ویران شده ای که که زخم هایش روح او را به درد می آورد را بدرقه کند، او نتوانست جلوی خودش را بگیرد تا به تمدن نزدیک نشود و نگاهی اجمالی به شیاطینی که زندگی قبلی او را نابود کردند اندازد.  

او در آنجا دید که هیولا هایی که از کودکی اش به یاد می اورد اصلا هیولا نیستند. آنها فقط انسان بودند. سربازان ، کارگران، بازرگانان … و پناهندگان. و سربازان ، حتی با پودر سیاه و فولادشان، در مقایسه با خطراتTomo’kan  ،خطرات واقعی با شاخک ها و دندان ها خطراتی که او مانند یک دانه افرا چرخنده با انها می رقصید، هیچ نبود.

دانستن اینکه او همیشه می تواند در پیچ و خم های Tomo’kan گذرگاه مطمئنی پیدا کند، که در آن اکثر مردم خونگرم (انسان ها) ترس از پا گذاشتن دارند  Hoodwink اکنون علیه کسانی که جرات تلاش برای تسخیر بیشتر حیات وحش دارند می ایستد و به آنها حمله می کند، با خوشحالی آنچه را که دوست دارد از وسایلشان برمی دارد، آنچه را که دیگر هیچ فایده ای برایش ندارد نابود می کند و به بازماندگان اقوام کمک می کند تا بار دیگر به زندگی در فضای سبز برگردند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ACORN SHOT
70/75/80/85

:mana

16/14/12/10

:cooldown

Physical

:damage type

Hoodwink با یک بلوط سمت دشمن شلیک می کند. بلوط به سمت اهداف نزدیک پرش می کند، سرعت آنها را کاهش می دهد و درصدی از اتک Hoodwink را با دمیج اضافی وارد می کند. اگر نقطه ای هدف قرار بگیرد، یک درخت در موقعیت هدف ایجاد می شود و بلوط به اهداف نزدیک می پرد. این توانایی ممکن است روی Alt-Cast قرار داده شود تا این رفتار را انجام دهد.
hoodwink_acorn_shot
BUSHWHACK
90/100/110/120

:mana

15/14/13/12

:cooldown

Magical

:damage type

یک تله توری پرتاب می کند که اگر دشمنان در نزدیکی درختی در آن جا باشند، آنها را Stun می کند. دشمنانی که دمیج خورده اند در طول زمان نیز مقداری دمیج دریافت می کنند و به سمت درختی که در منطقه هدف قرار دارد کشیده می‌شوند و دید آنها در طول مدتی که Stun هستند به 0 کاهش می‌یابد.
hoodwink_bushwhack
SCURRY
35

:mana

0

:cooldown

....

:damage type

Hoodwink برای مدت کوتاهی سرعت حرکت اضافی، حرکت فازی و قابلیت عبور از درختان را به دست می‌آورد. تمام منابع جاخالی دادن در مدت زمان مذکور دو برابر می‌شوند.
hoodwink_scurry
SHARPSHOOTER
100/150/200

:mana

45

:cooldown

Magical

:damage type

Hoodwink شارژ می شود و یک بولت مرگبار با کمان فولادی اش شلیک می کند و دمیج سنگینی به هیروهای دشمن وارد می کند آنها را Break می کند و سرعت حرکتشان را کم می کند.مدت زمان آسیب رسانی و Debuff پس از 3 ثانیه به حداکثر می رسد و بولت به صورت اتوماتیک بعد از 5 ثانیه شلیک می شود. Hoodwink به میزان 350 یارد از نیروی شلیک به عقب پرتاب می شود. کریپ هایی که به بولت برخورد می کنند نصف میزان دمیج را دریافت می کنند.
hoodwink_sharpshooter
SHARPSHOOTER
100/150/200

:mana

45

:cooldown

Magical

:damage type

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : سرعت دشمن را بیشتر کاهش می دهد و سرعت arrow اش را افزایش می دهد.
hoodwink_sharpshooter
HUNTER'S BOOMERANG
125

:mana

18

:cooldown

Magical

:damage type

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی افزوده می شود : Hoodwink یک بومرنگ را در یک قوس پرتاب می کند. پس از تماس با هدف باز می گردد. بومرنگ بعد از عبور کردن از دشمن و برخورد دمیج وارد می کند و علامت شکارچی را بالای سر آنان اعمال می کند که باعث می‌شود دشمنان آسیب‌دیده کندتر شوند و در برابر آسیب طلسم آسیب‌پذیرتر شوند.
hoodwink_hunters_boomerang
DECOY
60

:mana

30

:cooldown

....

:damage type

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter اضافه می شود : Hoodwink نامرئی می شود ، سرعت حرکتش افزوده می شود و یک ایلوژن می سازد که نشان می دهد که یک SHARPSHOOTER در حال هدف گیری با دمیجی کمتر در کنار یک هیروی دشمن است. اگر ایلوژن توسط دشمنی که هدف گیری شده اتک یا جادویی دریافت کند ، نابود می شود و یک BUSHWHACK با دمیج کمتری به سمت دشمن پرتاب می شود.
hoodwink_decoy
وجه ها (Facets)
Hoodwink right facet 7.38_
hoodwink_sharpshooter
SHARPSHOOTER
Sharpshooter زمان بازیابی بسیار کاهش یافته دارد. آسیب، مدت زمان ناتوانی، زمان چرخش و زمان آماده‌سازی نیز کاهش یافته است.
Hoodwink left facet_
hoodwink_scurry
SCURRY
Scurry همچنین دامنه حمله و استفاده از توانایی را افزایش می‌دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Mistwoods Wayfarer
Hoodwink شانس این را دارد که حملات دشمن را به یک درخت نزدیک منحرف کند.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
skeleton_king
oracle
visage
legion_commander
life_stealer
necrolyte
lone_druid
بد در مقابل
void_spirit
dawnbreaker
treant
pudge
shadow_shaman
lina
lion
zuus
ember_spirit
huskar
استعدادها (Talents)
2+ واحد شلیک‌های Acorn Shot افزایش می یابد.

25

افزایش 400 واحد به حداکثر آسیب توانایی Sharpshooter
توانایی Sharpshooter هنگام شارژ دید را فراهم می‌کند.

20

3 واحد نفوذآرمور کاهش می یابد.
60+ واحد دمیج Bushwhack

15

1+ واحد پرتاب‌های Acorn Shot
افزایش 1 واحد به شارژ توانایی Scurry

10

افزایش 1.5 واحد بازسازی مانا
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

4 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.