Drow Ranger

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

51-58

سرعت حرکت

310

آرمور

3.7

درجه سختی

complexity 2(1)

There are some things you weren’t meant to see. Such as tomorrow


برخی چیزهایی وجود دارند که برایت مقدر نشده بود ببینی؛ مثل فردا

Drow Ranger با نام Traxex شناخته می‌شود —(آموزش هیرو Drow Ranger) نامی که به خوبی با قوم کوتاه‌قد، ترولی و نسبتاً منزوی Drow مطابقت دارد. اما خود Traxex یک Drow نیست. والدین او در یک کاروان مسافری بودند که توسط راهزنان غارتگر مورد حمله قرار گرفتند؛ کشتار سر و صداآمیز بی‌گناهان، خشم ساکت مردم Drow را برمی‌انگیخت.

پس از فروکش شدن نبرد، Drowها دختربچه کوچکی را که در میان واگن‌های خراب پنهان شده بود، پیدا کردند و تصمیم گرفتند که او نباید رها شود. حتی از همان کودکی، Traxex در هنرهایی که برای این قوم اهمیت داشتند — مانند دزدکی، سکوت و ظرافت — استعداد طبیعی از خود نشان داد. از نظر روحی، اگرچه نه از نظر جسمی، او می‌توانست یک Drow changeling باشد که به خانه واقعی خود بازگشته است.

اما با گذشت زمان، او از خانواده خود فراتر رفت و خود را زشت می‌دانست؛ چرا که ویژگی‌های او صاف و متقارن بودند و هیچ جوش یا ریش‌ریز خشن روی صورتش دیده نمی‌شد. از قبیله پذیرفته شده اش فاصله گرفت و به تنهایی در دل جنگل زندگی کرد. مسافرانی که از جنگل راه می‌یابند، گاهی از یک Ranger باورنکردنی زیبا سخن می‌گویند که از عمق درختان به آن‌ها نگاه می‌کند و سپس همانند رویا قبل از نزدیک شدن ناپدید می‌شود. او نرم و دزدکی، سرد و گرم، مانند مه در سکوت حرکت می‌کند. نجواهایی که می‌شنوید، همان پیکان‌های یخ‌زده اوست که به قلب دشمن نفوذ می‌کنند.

به ندرت کسی می‌تواند از Drow Ranger فرار کند وقتی که او در محدوده قرار بگیرد. پس از آنکه دشمنانش با یک انفجار یخبندان سکوت یافته‌اند، او آن‌ها را با بارشی از پیکان‌های کندکننده با نوک یخی به پایان می‌رساند که به ندرت کسی از آن زنده می‌ماند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
FROST ARROWS
9/10/11/12

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

اتک های Drow Ranger را یخی می کند و سرعت حرکت دشمن را کم می کند و مقداری دمیج اضافی به دشمن وارد می کند.
drow_ranger_frost_arrows
FROST ARROWS
9/10/11/12

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : حالا اتک های یخی Drow Ranger بر روی دشمن جمع ( Stack) می شود. و هر اتک یخی دمیج بیشتری نسبت به اتک قبلی وارد می کند و باعث می شود به ازای هر اتک بازسازی سلامتی دشمن کاهش یابد. اگر یک دشمن با این توانایی کشته شود ، می ترکد و به دشمنانی که اطراف آن قرار داشته اند نیز دمیج وارد می کند و آن ها را نیز کند می کند.
drow_ranger_frost_arrows
GUST
70

:مانای مصرفی

19/17/15/13

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک موج را به سمت دشمن پرتاب می کند که او را سایلنس کرده و توانایی هایش را برای لحظاتی غیر فعال می کند و آن را به عقب پرتاب می کند. دشمنانی که نامرئی هستند را نمایان می کند. فاصله ای که دشمن به عقب پرتاب می شود به فاصله دشمن از Drow Ranger بستگی دارد. به میزان زمانی که دشمن سایلنس است Drow Ranger سرعت حرکت می گیرد.
drow_ranger_wave_of_silence
MULTISHOT
50/70/90/110

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

چندین تیر یخی را به سمت دلخواه شلیک می کند و به دشمنان سر راهش دمیج میزند و نسبت به اتک های یخی اش زمان بیشتری سرعت حرکتشان را کم می کند. هر زمان که Drow Ranger حرکت کند این توانایی لغو خواهد شد.
drow_ranger_multishot
MARKSMANSHIP
...

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

تجربیات Drow در نبرد به او این امکان را می‌دهد تا با دقت و تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای تیرهایی را شلیک کند. این تیرها از میان دفاع دشمن عبور کرده و زره پایه‌ای آن‌ها را نادیده می‌گیرد. این توانایی غیرفعال می‌شود اگر یک قهرمان دشمن در شعاع 400 واحدی باشد.
drow_ranger_marksmanship
GLACIER
50

:مانای مصرفی

20

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Drow Ranger ریر خود یک تپه یخی درست می کند ، وقتی که بر روی آن است مهاجمان مقداری برد اتک اضافی گرفته و از خصوصیات High Ground بهره مند می شود. اتک های آنان خطا نمی رود و دید هوایی می گیرند. Drow Ranger تعدادی MULTISHOT اضافی به ازای هر موجی که پرتاب می کنند ، زمانی که روی تپه یخی قرار دارد، می زند. کسی به غیر از Drow Ranger نمی تواند از رو به روی تپه بالا برود. موقعی که استفاده می شود MULTISHOT را لغو نمی کند.
drow_ranger_glacier
وجه ها (Facets)
Drow Ranger right facet_
drow_ranger_multishot
MULTISHOT
Drow می‌تواند در حین استفاده از Multishot به آرامی حرکت کرده و از آیتم‌ها استفاده کند.
Drow Ranger left facet_
Drow هنگام حمله از ارتفاع، 30٪ آسیب بیشتری وارد می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
drow_ranger_trueshot
Precision Aura
به Drow و هیروهای Range نزدیک او بر اساس Agility فعلی و سطح Drow، مقداری Agility اضافی اعطا می‌کند.
خوب با
abaddon
lich
necrolyte
skeleton_king
oracle
vengefulspirit
warlock
night_stalker
legion_commander
clockwerk
بد در مقابل
abaddon
skeleton_king
spectre
lich
clockwerk
night_stalker
silencer
centaur
lycan
antimage
استعدادها (Talents)
10+ درصد افزایش در شانس Marksmanship

25

1+ واحد افزایش در تعداد امواج Multishot
25+ درصد افزایش در آسیب Multishot

20

50+ درصد افزایش در سرعت حرکت خود هنگام استفاده از Gust
75+ واحد افزایش در برد حمله

15

6 ثانیه کاهش در زمان آماده‌سازی Multishot
استفاده از توانایی Gust هیچ مانایی مصرف نمی‌کند.

10

افزایش 1 تیر Multishot به ازای هر موج
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Slippers of Agility
Tango
Quelling Blade
Circlet of Nobility
Iron Branch
اوایل بازی
Infused Raindrops
Power Treads
Wraith Band
Falcon Blade
Dragon lance
Magic wand
وسط بازی
Aghanim's Scepter
Hurricane Pike
Yasha
Morbid Mask
Manta Style
اواخر بازی
Aghanim's Shard
Butterfly
Black King Bar
Satanic
Eye of Skadi
Daedalus
بسته به موقعیت بازی
Mjollnir
Linken's Sphere
Blink Dagger
Sange and Yasha
Swift Blink
Hand of Midas
Moon Shard
Monkey King Bar
Eye of Skadi
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Drow Ranger Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

5 -

29 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.