Death Prophet

Universal
hero_universal

نوع اتک

Range

اتک

65-75

سرعت حرکت

290

آرمور

3.8

درجه سختی

complexity 2(1)

  Some visions are not meant for all to see


برخی از رویاها برای همه منظور نشده است

کرابلوس یک پیام‌آور مرگ بود—که به نوعی یعنی او برای ثروتمندانی که مشتاق بودند فراتر از پرده‌ی مرگ را ببینند، پیش‌گویی می‌کرد. (آموزش هیرو Death Prophet) اما پس از سال‌ها تحقیق و جستجو به نمایندگی از دیگران، او شروع به جستجوی سرنخ‌هایی درباره سرنوشت خودش کرد. وقتی مرگ از آشکار کردن اسرارش سر باز زد، او سعی کرد با زندگی خود بهای آن را بپردازد. اما این بهای نهایی نیز ناکافی بود.

مرگ بارها و بارها او را پس زد و هرگز عمیق‌ترین اسرارش را فاش نکرد. حسادت او شدت گرفت. دیگران می‌توانستند برای ابد بمیرند—چرا او نه؟ چرا او باید بارها و بارها به ساحل زندگی بازگردانده شود، آن هم با چنین نظمی خسته‌کننده؟ چرا او لایق تنها چیزی که همه موجودات زنده به طور طبیعی داشتند، نبود؟ با این حال، کرابلوس دلسرد نشد.

هر بار که از گور بازمی‌گشت، بخشی از مرگ را با خود می‌آورد. ارواحی همچون تکه‌های روح شکسته‌اش او را دنبال می‌کردند؛ خونش رقیق و به حالتی شبه‌روحی تبدیل شده بود؛ موجودات تاریک غروب او را از خود می‌دانستند. با هر مرگ، او بخشی از زندگی‌اش را از دست می‌داد، و به نظر می‌رسید که پایان او نزدیک است.

با دوبرابر کردن عزمش برای رسیدن به مرگ، و بدون هیچ مشتری جز خودش، کرابلوس با شور و حرارت بیشتری خود را به درون پرتگاه مرگ انداخت، مصمم به تحقق تنها پیش‌گویی‌ای که از او می‌گریخت: این که روزی پیام‌آور مرگ برای همیشه از مرگ بازنگردد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
CRYPT SWARM
80/90/100/110

:مانای مصرفی

9/8/7/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک موج به سمت دشمنان پرتاب می کند که به دشمنان مقابل این موج دمیج وارد می کند.
death_prophet_carrion_swarm
SILENCE
80/90/100/110

:مانای مصرفی

15/14/13/12

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

دشمنان را در یک شعاع خاص Silence می کند و تمام توانایی های دشمن را برای چند ثانیه از کار می اندازد
death_prophet_silence
SPIRIT SIPHON
80

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک لینک بین خود و هیروی دشمن ایجاد میکند که در ثانیه به دشمن دمیج وارد کرده و از سلامتی دشمن می کاهد و به سلامتی Death Prophet می افزاید.
death_prophet_spirit_siphon
SPIRIT SIPHON
80

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : تعداد شارژهای Spirit Siphon را ۱ واحد افزایش می‌دهد و اگر دشمنان به مدت ۳ واحد ثانیه متوالی تحت تأثیر Spirit Siphon باشند، آن‌ها را به مدت ۱ واحد ثانیه Fear می‌کند.
death_prophet_spirit_siphon
EXORCISM
200/300/400

:مانای مصرفی

150

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

تعدادی روح سرگردان را آزاد می کند که به دشمنان اطراف و ساختمان ها در آن منطقه دمیج فیزیکی وارد می کنند هر روح باید به Death Prophet باز گردد تا بتواند دوباره اتک بدهد به میزانی که ارواح دمیج وارد می کنند بعد از پایان این توانایی به Death Prophet باز گشته و به او سلامتی می دهند به صورت passive به او سرعت حرکت می دهد و تا 40 ثانیه باقی می ماند. میزان دمیج به ساختمان ها 50 % می باشد.
death_prophet_exorcism
EXORCISM
200/300/400

:مانای مصرفی

150

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : هر زمان که یک دشمن تحت تأثیر توانایی‌های Death Prophet قرار بگیرد یا او به دشمنی حمله کند، یک روح از او خارج شده و دشمن را کند کرده و با آسیب بیشتری نسبت به مقدار معمول خود مورد اصابت قرار می‌دهد، سپس به سمت Death Prophet بازمی‌گردد و برای او HP بازیابی می‌کند.
death_prophet_exorcism
وجه ها (Facets)
Death Prophet bottom facet
Death Prophet درصدی از آسیب‌های وارده را به تاخیر می‌اندازد و این آسیب‌ها را به صورت متناوب و در دوره زمانی کوتاه متحمل می‌شود.
آسیب تاخیری با نوع آسیب اولیه مطابقت دارد و زره، مقاومت جادویی و جلوگیری از آسیب را نادیده می‌گیرد.
Death Prophet right facet_
مرگ‌های هیرو، Exorcism بعدی شما را تقویت می‌کنند.
هر بار که یک هیرو بمیرد، Death Prophet روح آن را برای استفاده‌های بعدی به دام می‌اندازد. زمانی که او Exorcism را استفاده کند، هر روح هیروی به دام افتاده یک روح استاندارد را جایگزین می‌کند. ارواح هیروها آسیب بیشتری نسبت به ارواح استاندارد وارد می‌کنند. زمانی که یک هیرو در حالی که Exorcism فعال است کشته شود، اگر ممکن باشد، یک روح استاندارد با یک روح هیرو جایگزین می‌شود. این شامل مرگ خود Death Prophet نیز می‌شود.
EXORCISM
حداقل آسیب Hero Spirit: 88/96/104 و حداکثر آسیب Hero Spirit: 94/102/110
توانایی ذاتی (Innate Ability)
death_prophet_witchcraft
Witchcraft
دانش اسرارآمیز Death Prophet با تجربه افزایش می‌یابد و به ازای هر سطح،0.5٪ به سرعت حرکت و 0.75٪ به کاهش زمان آماده‌سازی توانایی‌ها اضافه می‌شود.
خوب با
lich
abaddon
silencer
skeleton_king
bloodseeker
life_stealer
oracle
spectre
warlock
clockwerk
بد در مقابل
abaddon
ancient_apparition
medusa
silencer
windrunner
undying
night_stalker
broodmother
faceless_void
elder_titan
استعدادها (Talents)
22 ثانیه کاهش زمان بازیابی Spirit Siphon

25

8+ واحد ارواح Exorcism
400+ واحد سلامتی

20

25+ واحد آسیب/درمان Spirit Siphon
75+ واحد محدوده تاثیرگذاری Silence

15

2.5 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Crypt Swarm
40+ واحد سرعت حمله

10

12+ درصد مقاومت در برابر جادو
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Observer Ward
Tango
Iron Branch
Iron Branch
اوایل بازی
Infused Raindrops
Magic wand
Bottle
Veil of Discord
Falcon Blade
Arcane Boots
وسط بازی
Shiva's Guard
Black King Bar
آخر بازی
Blink Dagger
Aghanim's Shard
octarine core
Boots of Travel
Wind Waker
بسته به موقعیت بازی
Refresher Orb
Force Staff
Guardian Greaves
Linken's Sphere
Overwhelming Blink
scythe of vyse
Ghost Scepter
آیتم های جنگل
Safety Bubble
Pig Pole
Arcane Ring
Dragon Scale
Faded Broach
Occult Bracelet
Bullwhip
Vambrace
Pupil's Gift
آیتم های جنگل
Dandelion Amulet
Eye of the Vizier
Ceremonial Robe
Cloak of Flames
Elven Tunic
Timeless Relic
Ogre Seal Totem
Psychic Headband
آیتم های جنگل
Stormcrafter
Aviana's Feather
Ascetic's Cap
Force Boots
Rattlecage
Havoc
Book of The Dead
Mirror Shield
Seer Stone
آیتم های جنگل
Magic Lamp
Giant Ring_
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Death Prophet Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.