Crystal Maiden

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

48-54

سرعت حرکت

280

آرمور

2.7

درجه سختی

complexity 2(1)

  Someday I’ll return to the Blueheart Glacier and sleep for a thousand years


روزی به یخچال طبیعی قلب آبی برمی گردم و هزار سال میخوابم

ریلا با خواهر بزرگترش Lina در قلمرو معتدل به دنیا آمد، اما به دلیل داشتن عنصر ذاتی یخ، همواره مشکل ساز بود. (آموزش هیرو Crystal Maiden) او هر جا که رفت، چشمه ها و رودخانه ها یخ می‌زدند و شال‌هایش خراب می‌شدند.

پس از تبعید خواهرش به مناطق استوایی، ریلای به منطقه سرد شمالی آیسراک فرستاده شد و تحت سرپرستی جادوگر سرما قرار گرفت.

بعد از مدتی، جادوگر به او آموزش داد که چگونه از قدرت هنرهای سرما استفاده کند و خود را در یخچال قلب آبی عزلت نشین دفن کرد. از آن زمان، قدرت ریلای در هنرهای سرما قوی تر شده و توانایی هایش بی‌نظیر است.

………………. Created by Faust Jiang ………………..

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
CRYSTAL NOVA
115/135/155/175

:مانای مصرفی

11/10/9/8

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی با یخی که در اطراف دشمن منفجر می کند سرعت اتک و سرعت حرکت دشمن را در آن منطقه کم می کند
crystal_maiden_crystal_nova
FROSTBITE
125/135/145/155

:مانای مصرفی

9/8/7/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

دشمن را در یخ گیر می اندازد و دشمن نه می تواند حرکت کند نه به کسی اتک بدهد و مقداری دمیج در زمانی کوتاه به دشمن وارد می کند روی کریپ های سطح 6 یا پایین تر به مدت 10 ثانیه ماندگار است
crystal_maiden_frostbite
ARCANE AURA
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

به همه دوستانش در تمام نقاط بازسازی مانا می دهد . آن هایی که در محدوده 1200 یاردی Crystal هستند سه برابر مانا بازسازی می کنند و خود Crystal نیز هفت برابر مانا بازسازی میکند.
crystal_maiden_brilliance_aura
FREEZING FIELD
200/400/600

:مانای مصرفی

100/95/90

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی می تواند از آسمان بر سر دشمنان خود گلوله یخی بریزد و به آن ها صدمه وارد کند وقتی از این توانایی استفاده می کند مقداری آرمور اضافی نیز دریافت می کند.
crystal_maiden_freezing_field
FREEZING FIELD
200/400/600

:مانای مصرفی

100/95/90

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود و می تواند در حین استفاده از این توانایی با 75 % سرعت حرکت کمتر در محوطه اطرافش حرکت کند و هر کسی که بیشتر از 3.5 ثاینه تحت تاثیر این توانایی باشد یخ خواهد زد مقدار انفجار یخ هایی که از آسمان بر سر دشمن می ریزد نیز 20 % افزایش میابد. با Stun شدن این توانایی از کار می افتد ( چه با آیتم Aghanim's Scpeter چه بدون آن )
crystal_maiden_freezing_field
CRYSTAL CLONE
50

:مانای مصرفی

10

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی اضافه می شود که باعث می شود Crystal به عقب لیز بخورد و یک مجسمه یخی از خود جای بگذارد اگر مجسمه ی یخی منفجر شود دشمنان اطراف در فاصله 450 یاردی دمیج می خورند و یخ می زنند مجسمه توسط خود Crystal نیز می تواند نابود شود.
crystal_maiden_crystal_clone
وجه ها (Facets)
Crystal Maiden right facet 7.38_
فعال‌سازی Arcane Aura به صورت موقت باعث افزایش تقویت جادوها و هزینه مانای Crystal Maiden می‌شود. در طول مدت این حالت، Crystal Maiden هنگام استفاده از جادوها، مانای هم‌تیمی‌های خود را بازگردانی می‌کند.
crystal_maiden_brilliance_aura
Arcane Aura
تقویت جادو (Spell Amp): 35%
افزایش هزینه مانا: 50%
شعاع اعطای مانا (Mana Grant Radius): 1200
درصد مانای مصرفی اعطا شده (Mana Spent Granted): 25%
مدت زمان (Duration): 10 ثانیه
زمان بازنشانی (Cooldown): 30 ثانیه
Crystal Maiden left facet 7.38_
Crystal Nova شعاع افزایش‌یافته‌ای دارد و به قهرمانان هم‌تیمی یک سد فیزیکی اعطا می‌کند. این سد برای Crystal Maiden افزایش یافته است.
crystal_maiden_crystal_nova
CRYSTAL NOVA
شعاع (Radius): 100
میزان سد فیزیکی (Physical Barrier Amount): 40 / 70 / 100 / 130
میزان سد فیزیکی برای خود (Self Physical Barrier Amount): 80 / 140 / 200 / 260
مدت زمان سد (Barrier Duration): 4 ثانیه
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Blueheart Floe
Crystal Maiden دارای 25/50/75/100% افزایش تجدید مانا است.
خوب با
abaddon
warlock
lich
skeleton_king
silencer
medusa
legion_commander
juggernaut
necrolyte
bloodseeker
بد در مقابل
abaddon
lich
dawnbreaker
juggernaut
shadow_shaman
legion_commander
clockwerk
silencer
warlock
life_stealer
استعدادها (Talents)
1+ ثانیه افزایش در مدت زمان Frostbite

25

300+ واحد افزایش در آسیب Crystal Nova
225+ واحد افزایش در سرعت حمله

20

50+ واحد افزایش در آسیب Freezing Field
100+ واحد افزایش در برد استفاده Frostbite

15

4.5 ثانیه کاهش در زمان آماده‌سازی Crystal Nova
200+ واحد افزایش در سلامت

10

12+ هوش (Intelligence)
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

12 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.