Chaos Knight

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

48-78

سرعت حرکت

325

آرمور

5.0

درجه سختی

complexity 2(1)

  I shall profane their lands with my hoofbeats


من با ضربات سم‌های اسبم سرزمین‌هایشان را پلید خواهم ساخت.



کهنه‌کار هزاران نبرد در هزار جهان، Chaos Knight از دنیایی دوردست می‌آید که در آن قوانین بنیادی جهان به شکلی آگاهانه بیان یافته‌اند. (آموزش هیرو Chaos Knight) از میان تمام اصول باستانی، او قدیمی‌ترین و بی‌وقفه‌ترین است که بی‌پایان در جستجوی موجودی است که تنها به نام “The Light” می‌شناسد. مدت‌ها پیش، Light از دنیای منشأ خود خارج شد و در مخالفت با اولین پیمان حرکت کرد. اکنون Chaos Knight از دنیایی به دنیای دیگر می‌رود و همیشه در جستجوی از بین بردن Light است هر کجا که آن را پیدا کند. هزار بار منبع آن را خاموش کرده است و همیشه وارد دنیای دیگری می‌شود تا جستجوی خود را از نو آغاز کند.

او بر اسب خود به نام Armageddon سوار است و با frenzy دیوانه‌وار وارد نبرد می‌شود، قدرت خود را از بی‌نظمی جهان می‌گیرد. به عنوان تجلی فیزیکی خودِ هرج و مرج، در مواقع نیاز از نسخه‌های دیگر خود از دنیای دیگر کمک می‌طلبد و این سواران تاریک با هم به نبرد می‌روند، همانطور که هیچ نیروی طبیعی نمی‌تواند آنها را متوقف کند. تنها زمانی که آخرین نور از جهان از میان برود، جستجو پایان خواهد یافت. جایی که Chaos Knight سوار می‌شود، مرگ به زودی دنبالش می‌آید.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
CHAOS BOLT
110

:مانای مصرفی

13/12/11/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Choas knight یک پیچ انرژی به سمت دشمن پرتاب می کند که برای مدتی تصادفی Stun می شود و به مقداری تصادفی دمیج وارد می کند.
chaos_knight_chaos_bolt
CHAOS BOLT
110

:مانای مصرفی

13/12/11/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : برد Chaos Bolt را افزایش می دهد و باعث ایجاد توهم Phantasm شده و یک کپی از خودش بر روی هدفش ایجاد می کند.
chaos_knight_chaos_bolt
REALITY RIFT
50

:مانای مصرفی

18/14/10/6

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Choas knight با استفاده از این توانایی خودش و هدفش را به نقطه ای میان خود و هدفش و تمامی ایلوژن هایش می کشد و برای 6 ثانیه آرمور هدفش را کم می کند.
chaos_knight_reality_rift
CHAOS STRIKE
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

حملات Chaos Knight و ایلوژن هایش دارای شانس وارد کردن Critical Strike با قدرت‌های متفاوت هستند که همراه با Lifesteal اضافی است. Lifesteal از کریپ ها کاهش یافته است.
chaos_knight_chaos_strike
PHANTASM
100/200/300

:مانای مصرفی

75

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

چندین ایلوژن از نسخه ی اصلی Choas knight می سازد که بسیار قوی هستند و 100 % دمیج هیروی اصلی را میتوانند بزنند ولی 325 % دمیج دریافت می کنند.
chaos_knight_phantasm
PHANTASM
100/200/300

:مانای مصرفی

75

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : می تواند از تمام یارانش یک نسخه ایلوژن در تمام نقاط نقشه بسازد که کنترلشان در دست خود Choas knight است..
chaos_knight_phantasm
وجه ها (Facets)
Chaos Knight right facet_
chaos_knight_reality_rift
REALITY RIFT
Reality Rift به طور برابر شانس اعمال Break، Disarm یا Silence را به مدت 50% از مدت زمان اصلی تاثیر منفی (Debuff) علاوه بر اثرات معمول خود دارد.
Chaos Knight right facet 7.38_
Chaos Knight هنگام ساختن یک آیتم Neutral، می تواند artifact ها را از سطح بعدی بسازد.
Chaos Knight bottom facet 7.38_
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Reins of Chaos
هر زمان که ایلوژن‌های Chaos Knight ایجاد می‌شوند، 50٪ احتمال وجود دارد که یک ایلوژن اضافی دیگر ظاهر شود.
خوب با
lich
warlock
silencer
abaddon
skeleton_king
necrolyte
night_stalker
elder_titan
medusa
witch_doctor
بد در مقابل
chen
medusa
templar_assassin
windrunner
faceless_void
abaddon
huskar
batrider
furion
phoenix
استعدادها (Talents)
10+ درصد شانس Chaos Strike را افزایش می دهد.

25

10+ ثانیه مدت زمان Phantasm
0.6+ ثانیه به حداقل/حداکثر مدت زمان Chaos Bolt

20

Reality Rift از ایمنی جادویی عبور می‌کند. (بر روی آیتم Black King Bar و توانایی Fury هیروی Juggernaut نیز اعمال می شود)
3 ثانیه زمان آماده‌سازی Chaos Bolt

15

10+ واحد قدرت (Strength)
30+ درصد لایف استیل Chaos Strike

10

225+ واحد فاصله کشیدن Reality Rift
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Gauntlets of Strength
اوایل بازی
Magic wand
Bracer
Power Treads
وسط بازی
Orchid Malevolence
Echo Sabre
Armlet of Mordiggian
Aghanim's Shard
Blink Dagger
آخر بازی
Heart of Tarrasque
Manta Style
Black King Bar
Bloodthorn
Assault Cuirass
بسته به موقعیت بازی
Heaven's Halberd
Sange and Yasha
Aghanim's Scepter
Silver Edge
Diffusal Blade
Abyssal Blade
Satanic
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Chaos Knight Skillup carry_
offlane
Chaos Knight Skillup offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.